//

RSS reader gezocht die berichtaanpassingen herkent

RSS reader gezocht die berichtaanpassingen herkent discussie in iPhone Apps forum; ( verdwijnt na registratie ) Windows Mobile valt echt in het niet bij de iPhone dus tevreden ben ik zeker. Een ding ging er op mijn HTC touch cruise toch ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone apps en games > iPhone Apps
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 10-08-09, 23:05
niobium niobium is offline
• iOS 5.1
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: May 2009
Berichten: 2
Question RSS reader gezocht die berichtaanpassingen herkent

Windows Mobile valt echt in het niet bij de iPhone dus tevreden ben ik zeker.
Een ding ging er op mijn HTC touch cruise toch echt wel beter: het lezen van RSS feeds.
Er zat een standaard reader bij de cruise en die was van Ilium. Op zich een eenvoudig ding maar in een ding was hij heel goed: het bijhouden van aanpassingen van berichten.
Hoe zit dat nu? Nou, op nu.nl (maar ook ad.nl of nrc.nl) wordt er bijvoorbeeld een nieuw bericht geplaats. Tien minuten later komen ze erachter dat ze een typefout hebben gemaakt en passen ze het bericht aan. Met de Ilium reader had je dan maar een berichtje staan namelijk de laatste. Zelfs dan komt het voor dat je nog dezelfde berichten meerdere keren ziet want een gelezen en weer aangepast bericht krijgt weer de status ongelezen.
Nu gebruik ik NetNewsWire en op zich is die prima (vooral met het lezen op iPhone en PC afwisselend). Echter wordt ik gek van de aangepaste berichten. soms wel tien achter elkaar (waarbij ik soms nieteens het verschil zie).

Wie herkent dit probleem en weet een reader die netjes bijhoudt welke berichten aangepast worden en welke nieuw zijn?

Alvast bedankt,

Stefan
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 13-08-09, 10:08
JeanVis JeanVis is offline
• iOS 4.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2008
Berichten: 1
Standaard

Ik zweer bij de combinatie Google Reader (op de Mac) en Byline (op de iPhone). Perfect!
Reageren

Labels
berichtaanpassing, rss reader



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Gezocht: PDF reader die met lagen/hyperlinks kan werken CRR iPhone Apps 2 23-11-10 22:29
RSS Reader met grotere tekst? De tekst in Google Reader is piepklein :( Esteban78 iPhone Apps 0 17-08-10 01:28
RSS Reader Stevo Desktop-applicaties 0 19-06-10 16:01
rss reader voor 2.0 ? darkvisje Jailbreak apps en thema's 6 18-08-08 13:39

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 09:03.