//

MiniGore

MiniGore discussie in iPhone Apps forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik zit regelmatig op toucharcade waar een enorme hype is rond de game MiniGore en nu de nieuwe update van minigore eindelijk na alle voorgaande ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone apps en games > iPhone Apps
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 09-10-09, 08:42
iMick's schermafbeelding
iMick iMick is offline
• iOS 10.0 beta
• 9.3.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2008
Berichten: 303
Standaard MiniGore

Ik zit regelmatig op toucharcade waar een enorme hype is rond de game MiniGore en nu de nieuwe update van minigore eindelijk na alle voorgaande pogingen is goed gekeurt. Wou ik dit even aan het licht brengen hier op iPhoneclub. Dus hier mijn review.


Minigore is een top down survival shooter met schattige cartoonie graphics gepaard met gruwelijke gore geweld . Je bestuurd je caracter met 2 digitale control sticks en je schiet door de rechter analoge stick ingedrukt te houden, je schiet de kant op waar je de rechter stick naar heb gericht en de linker stick bepaald welke richting je loopt. De developers willen hetzelfde doen als pocket god, door gaan de weg met updates nieuwe content toe te voegen.


Wapens:
Nu heb je nog niet veel wapens maar de developers zijn van plan meer wapens toe te voegen in toekomstige updates. Je hebt een standaart machine geweer met onbeperkte munitie en je hebt een kans dat er soms een krat van 1 van de monsters dropt. Deze krat kan je of kapot schieten zodat je een explosie krijgt of je kan hem oprapen zodat je een shotgun krijgt.


Furries:
Je hebt 3 verschilde vijande: kleine furries (gaan dood in 1 shot), middel grote furries (5 shoten en elk shot zorgt ervoor dat er een kleine furrie uit de middel grote furrie komt), grote furries (15 shoten ongeveer en wanneer de grote furrie dood gaat komen er 2-3 middel grote furries uit). Naar mate je scores stijgt, stijgt ook het aantal furries dat op je af komt rennen en na verloop van tijd komen er vurige furries bij die sneller lopen (alle 3 de soorten furries). Toekomstige updates gaan voor eindbazen zorgen en meer soorten vijanden. Met als eerste op de planning "Wormwolf" (zie afbeelding)


Klavertjes:
Furries laten ook wel eens een klavertje vier vallen en als je er 3 hebt verzameld verander je tijdelijk in een vurige stier en kan je alle furries die op je af stormen plat walsen . Tip je kan ook wachten de 3e klaver op te rapen en ze opsparen, want wanner je een klaver opraapt wanneer je getransformeerd kan je langer getransformeerd blijven.


Conclusie:
Wat dit spel goed maakt zijn de mooie graphics, het grappige commentaar van je carracter (john gore) en de zeer goed uitgewerkte geluiden. Met de toekomstige updates die belooft zijn woord dit alleen maar beter.
MiniGore is €0,79 in de appstore: iTunes Store

Laatst gewijzigd door iMick; 09-10-09 om 12:07.
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 09-10-09, 17:16
Frog Frog is offline
• iOS 4.2.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2008
Berichten: 379
Standaard

Ik denk erover dit te kopen, maar ik denk dat ik toch wacht op de nieuwe update. De graphics vind ik alleen heel mooi...
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 00:04.