//

Springboard crash na gebruik van ipod app

Springboard crash na gebruik van ipod app discussie in iPhone Apps forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik dacht eerst dat dit probleem te maken had met 3.1 (ergens gelezen, geen idee meer waar). Alleen heb ik ondertussen met trial and error ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone apps en games > iPhone Apps
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 28-10-09, 11:47
Luka77 Luka77 is offline
• iOS 6.0.1
• 6.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2009
Berichten: 22
Standaard Springboard crash na gebruik van ipod app

Ik dacht eerst dat dit probleem te maken had met 3.1 (ergens gelezen, geen idee meer waar).

Alleen heb ik ondertussen met trial and error ontdekt dat dit alleen gebeurt als ik de Ipod app heb gebruikt...
Voor de rest werkt de Iphone 3GS dus feilloos.
Zodra ik muziek heb afgespeeld via de ipod app, terugga via de homeknop in het homescherm...vervolgens locked de iphone zich na 1 minuut. Als ik m dan unlock crashed het springboard.

Het is geen mega-probleem maar wel best hinderlijk. De app-icoontjes zijn na de crash ook verspreid over 5 pagina's in plaats van de 3 welke ik normaal gesproken heb.

Heeft iemand een idee hoe dit op te lossen is? Ik heb de zoek functie gebruikt en een aantal soortgelijke problemen gezien, maar geen enkele waar het direct te relateren is aan het gebruik van de ipod app.

Grt,
Luka
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
iPhone: Crash springboard elbertox Jailbreak 0 19-08-10 22:32
SpringBoard crash Mik075 iPhone algemeen 7 04-08-10 01:38
Gebruik van Iphone - ipod in Bmw520D PatjeM49 iPhone algemeen 7 06-06-08 17:31
Crash van Installer.app [1.1.2] Borrie Jailbreak apps en thema's 9 02-01-08 15:41

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 08:22.