//

Apple iPhone-handleiding webapp: het lukt me niet om hem offline te gebruiken.

Apple iPhone-handleiding webapp: het lukt me niet om hem offline te gebruiken. discussie in iPhone Apps forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb de iPhone/iPod touch handleiding webapp van apple op mijn springboard geplaatst. Zoals hier ook staat Apple probeert webapps nieuw leven in te blazen ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone apps en games > iPhone Apps
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 24-12-09, 13:34
BelgianWaffle BelgianWaffle is offline
• iOS 5.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Dec 2009
Locatie: Mechelen
Berichten: 4
Standaard Apple iPhone-handleiding webapp: het lukt me niet om hem offline te gebruiken.

Ik heb de iPhone/iPod touch handleiding webapp van apple op mijn springboard geplaatst.

Zoals hier ook staat

Apple probeert webapps nieuw leven in te blazen met Pastry Kit - iPhone - iPhoneclub.nl

zou ik hem offline moeten kunnen gebruiken dankzij de html5 database.
Maar het werkt dus niet offline. Enkel wanneer ik internetverbinding heb wilt hij laden.

Ik heb al eens de snelkoppeling op mijn springboard, de databases, geschiedenis, cache en cookies gewist en de webapp opnieuw geladen en opnieuw op mijn springboard geplaats. Maar het werkt nog altijd niet terwijl het echt wel zou moeten werken volgens mij.

Weet iemand hoe ik dit werkend krijg?
Of begrijp ik het verkeerd wanneer er staat "offline" te gebruiken.

Dank bij voorbaat.

BelgianWaffle

PS: Ik heb een iPod touch (3de generatie) 64GB.
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Iphone 4 Freezed op het appeltje, maar itunes vind hem niet... Wat te wat te doen? tom91 iTunes 2 25-12-10 16:25
Facetime gebruiken op basis van email lukt mij niet Bylgus iPhone algemeen 19 14-09-10 18:28
gebruikers handleiding niet meer in het nederlands?? atie h iPhone algemeen 1 07-07-10 09:17

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 15:25.