//

Auto (of andere locatie) OFFLINE terugvinden

Auto (of andere locatie) OFFLINE terugvinden discussie in iPhone Apps forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik ga een lange rondreis in het buitenland maken. Ik ben daarvoor op zoek naar een applicatie waarmee je een locatie (bv waar je je ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone apps en games > iPhone Apps
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 11-04-10, 13:34
Stiggy Stiggy is offline
• iOS 4.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2010
Berichten: 38
Standaard Auto (of andere locatie) OFFLINE terugvinden

Ik ga een lange rondreis in het buitenland maken. Ik ben daarvoor op zoek naar een applicatie waarmee je een locatie (bv waar je je auto geparkeerd hebt) kan markeren en terug kan vinden, ZONDER dat je een data connectie hebt (ivm kosten&bereik). Dus bv puur op het kompas.

Iemand tips? Ik heb tot nu toe overwogen:
  • myCar Park: Mooi, duidelijk, maar maps gebaseerd en dus data nodig.
  • Car Finder: Tag je locatie dmv van een foto en gebruikt daarna het compas en een soort augmented reality om terug te navigeren. In principe wat ik zocht dus, maar werkt niet zo handig (geeft slecht aan welke kant je in moet lopen), en helaas, het werkt niet echt. App start soms niet op, crasht en de afstand tot je getagd punt lijkt niet te veranderen. Helaas!
  • OffMaps: Nog niet geprobeerd, maar zou kunnen. Moet ik alleen voor alle plekken waar ik verwacht te gaan wandelen offline maps maken. Ik verwacht niet dat er genoeg ruimte op mijn tel is om dat te doen (hoeveel zou heel west usa aan offline maps zijn?)

    Alvast bedankt voor de tips!


Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Voicemail vanop andere locatie Kesse Orange 2 13-09-09 18:38
Offline Kaarten Applicatie NL - Die GPS Locatie Laat Zien? VirtuaCash iPhone Apps 10 17-07-09 11:44

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 05:27.