//

Photoshop menu's op iPhone

Photoshop menu's op iPhone discussie in iPhone Apps forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik werk veel met photoshop CS4 maar omdat mijn laptopscherm al niet zo groot is (15 inch) erger ik me soms aan de grote menu's ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone apps en games > iPhone Apps
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 12-04-10, 19:30
koenverbruggen koenverbruggen is offline
• iOS 3.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: May 2009
Berichten: 27
Standaard Photoshop menu's op iPhone

Ik werk veel met photoshop CS4 maar omdat mijn laptopscherm al niet zo groot is (15 inch) erger ik me soms aan de grote menu's aan de linker en rechterkant van het scherm. Naast de laptop staat mijn iPod touch (2g jailbreak) in zijn dock dus ik vroeg me af of het mogelijk is om dit schermpje eens actief te gebruiken ook als ik achter mijn laptop zit.

Is het mogelijk om mijn Photoshop menu's op dat scherm weer te geven en dat ik dan dmv touch of de muis het als een soort extern scherm kan gebruiken?

Ik gebruik windows 7 ultimate op een acer aspire 6530G
de laptop is voorzien van bluetooth dus misschien dat hier iets mee mogelijk is?
laptop en iPod zitten op hetzelfde Wi-Fi netwerk
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
iPhone iconen openen met photoshop sic139 Unlock [archief] 2 20-02-08 11:36
photoshop start op bij inpluggen iphone Nikooos Desktop-applicaties 3 30-11-07 18:03

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 03:30.