//

Click&Buy Itunes (controle)

Click&Buy Itunes (controle) discussie in iPhone Apps forum; ( verdwijnt na registratie ) Vraagje : ik heb zojuist via Itunes click and buy ingesteld en me bank toegevoegd zodat ik apps kan kopen etc. nu is dat gelukt ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone apps en games > iPhone Apps
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 21-04-10, 22:58
delight delight is offline
• iOS 5.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2010
Berichten: 6
Standaard Click&Buy Itunes (controle)

Vraagje :

ik heb zojuist via Itunes click and buy ingesteld en me bank toegevoegd zodat ik apps kan kopen etc.

nu is dat gelukt en ik heb al paar apps geinstalleerd die gewoon geld kosten

maar ik snap iets niet tijdens het registreren: ik kon ook waarschijnlijk gewoon iemand anders zijn rekeningnummer invullen/iemand kan mijn rekeningnummer invullen? hoe word dit gecontroleerd heb ik iets gemist?

Is dit niet makkelijk te frauderen?
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 22-04-10, 09:12
Wi-Fi Wi-Fi is offline
• iOS 5.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2007
Berichten: 187
Standaard

Even offtopic:

Ik wil je adviseren een kaart te kopen voor je aankopen.
Click & buy rekent in geval van een niet te incasseren bedrag administratiekosten!
Dus als je 79 cent moet betalen en ze kunnen het om de ene of andere reden niet incasseren dan ben je direct !!!25 euro!!! kwijt aan administratiekosten.
Het is een kennis van mij gebeurt, o.k. zijn eigen schuld maar ik vind het niet kunnen voor deze kleine bedragen.

Ontopic:

Ja het zou fraude gevoelig kunnen zijn, maar je hebt bij het rekeningnummer ook nog een naam nodig.
Als je hier misbruik van maakt dan zal er achteraf altijd aangifte gedaan worden.
Bedenk je dat o.a. je ip adres bij de aankoop geregistreerd staat (nee een proxyserver helpt hierbij niet) en ze je dus wel weten te vinden als je hier veelvuldig gebruik van zal maken.
  #3  
Oud 22-04-10, 16:41
delight delight is offline
• iOS 5.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2010
Berichten: 6
Standaard

Ja ik heb het gelezen niet normaal die "administratiekosten"

ik ga nadat ze het geld hebben afgeschreven voor de apps die ik gekocht heb me account gelijk opzeggen

ik lees echt VEEL klachten over dit bedrijf
  #4  
Oud 22-04-10, 17:11
nielsvanrenselaar nielsvanrenselaar is offline
• iOS 5.0
• 5.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Feb 2008
Locatie: Hoevelaken
Berichten: 24
Standaard

Naja, gebruik het zelf al jaren en bevalt prima hoor. Je moet natuurlijk gewoon zorgen dat je geen geld uitgeeft dat je niet op je rekening hebt staan. Daarnaast, het invoeren van een rekeningnummer van een ander kan. Maar het is fraude, en dat komt je duur te staan (je wordt daar sowieso voor vervolgd).
  #5  
Oud 14-10-10, 17:42
whatitdo?'s schermafbeelding
whatitdo? whatitdo? is offline
• iOS 4.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2010
Locatie: Groningen
Berichten: 7
Stuur een bericht via MSN naar whatitdo?
Standaard

Mensen dit bedrijf doet niks in het belang van en de veiligheid voor zowel Click & Buy als de klant.

Je kunt eigenlijk doodleuk kopen zoveel je wilt, mits je voldoende geld op je rekening heb staan. is dit niet het geval dan brengt men € 15,00 alszijnde admin.kosten in rekening PER AANGESCHAFT PRODUKT!!!!

Ik heb nu ook zon'n geval eigen schuld dikke bult

Dus 2 produkten gekocht en niet afgeschreven is 2 x € 15,00 betallen met het openstaande bedrag.

Gaat de overschrijving fout en ja hoor werderom met € 45,00 verhoogd vanwege gemaakte kosten.

KOOP EEN iTUNES KAART EN VOORKOM onnodige kosten!
  #6  
Oud 16-10-10, 10:38
gurkiebmx gurkiebmx is offline
• iOS 6.0
• 5.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2009
Berichten: 6
Standaard

Verifiëren gebeurt dmv eenmalige incassering van €0,01 in de omschrijving staat een code die je moet invoeren op de site van click and buy. Fraudegevoeligheid nihil.

En dan de boete voor het niet kunnen incasseren van de door jezelf gekochte goederen vind ik niet meer dan normaal, je koopt toch ook geen brood bij de bakker zonder te betalen, dat is diefstal.
  #7  
Oud 16-10-10, 11:47
@pple_nerd @pple_nerd is offline
 
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2009
Locatie: Barneveld
Berichten: 135
Angry

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door gurkiebmx Bekijk bericht
Verifiëren gebeurt dmv eenmalige incassering van €0,01 in de omschrijving staat een code die je moet invoeren op de site van click and buy. Fraudegevoeligheid nihil.

En dan de boete voor het niet kunnen incasseren van de door jezelf gekochte goederen vind ik niet meer dan normaal, je koopt toch ook geen brood bij de bakker zonder te betalen, dat is diefstal.
Gast wat praat jij een onzin. Men kan met je account als het moet altijd frauderen evenals met paypal dit gebeurt veel.

Ik heb een keer gehad dat een energiemaatschappij de eindafrekening zonder overleg af had geschreven en dat ging over 300 euro! Dat had ik dus niet dus kon C&B daarna niets afschrijven en bracht doodleuk 30 euro in rekening. Daarna handmatig gedaan en blijkt dat de bank automatische incasso had geblokkeerd dus nog eens 15 euro. Bank gebeld en blokkering opgeheven (dacht ik dus) en opnieuw af laten schrijven. Weer niet gelukt dus nog eens 15 euro + 15 euro extra boete en zit ik al op 75 euro!

Ik heb gebeld naar C&B en vond dit niet kunnen want ze hadden me eerder gezegd de kosten maar 1 keer in rekening te brengen maar nu zeggen ze dat ik de volledige 75 euro moet betalen omdat ze hier niets aan kunnen veranderen. F*ck C&B dat zijn pas dieven! Ik koop sindsdien een kaart dit levert nooit problemen op.
  #8  
Oud 16-10-10, 14:46
gurkiebmx gurkiebmx is offline
• iOS 6.0
• 5.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2009
Berichten: 6
Standaard

Offtopic @ @pllenerd: chap als jij nou gewoon genoeg geld op je rekening had staan om alles normaal af te laten schrijven, had je ons niet hoeven vermoeien met je hele levensstory
  #9  
Oud 16-10-10, 22:00
@pple_nerd @pple_nerd is offline
 
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2009
Locatie: Barneveld
Berichten: 135
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door gurkiebmx Bekijk bericht
Offtopic @ @pllenerd: chap als jij nou gewoon genoeg geld op je rekening had staan om alles normaal af te laten schrijven, had je ons niet hoeven vermoeien met je hele levensstory

Als jij nou eens eerst leert lezen! Niet alle mensen zijn schuldig aan bepaalde situaties. Dat schetst weer eens je kortzichtigheid...
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Valideren Click&Buy Itunes jayjedi iTunes 6 28-12-11 21:18
Ervaringen Click & Buy menn0w iTunes 114 06-10-11 13:01
Windows: itunes foutmelding na aanmelding bij Click&Buy Giel H iTunes 7 11-06-11 14:53
iPad en click& buy Ariejanuari iPad algemeen 21 20-01-11 21:52
Windows: click & buy betaalgegevens mieske iTunes 0 19-09-10 15:25

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 22:42.