//

Beejive - facebook

Beejive - facebook discussie in iPhone Apps forum; ( verdwijnt na registratie ) Heb vorige week Beejive geupdate en nu merk ik dat ik altijd online blijf staan bij facebook. Ik heb ingesteld dat ik bij het sluiten ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone apps en games > iPhone Apps
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 03-05-10, 14:53
reza reza is offline
• iOS 3.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Apr 2008
Berichten: 30
Standaard Beejive - facebook

Heb vorige week Beejive geupdate en nu merk ik dat ik altijd online blijf staan bij facebook. Ik heb ingesteld dat ik bij het sluiten van de app na vijf minuten op afwezig kom te staan (auto away). Maar dit doet hij enkel bij mijn messanger account die ook in beejive geconfigureerd is. Facebook blijft echter al 3 dagen op online staan.
Iemand die weet waaraan dit ligt en hoe het op te lossen valt?
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 04-05-10, 08:38
Ravenge Ravenge is offline
• iOS 4.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2009
Locatie: Amsterdam
Berichten: 87
Standaard

BeejiveIM gebruikt nu de facebook api inplaats van zijn eigen server techniek naar Facebook toe. Verwijder even je facebook account uit BeejiveIM en voeg deze opnieuw toe. Dit moet het probleem verhelpen, zo niet. Herinstalleer BeejiveIM even.
  #3  
Oud 04-05-10, 12:19
reza reza is offline
• iOS 3.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Apr 2008
Berichten: 30
Standaard

Thx, ja was op de hoogte van die api die nu gebruikt wordt, dacht wel dat het daar ging mee te maken hebben, maar beide oplossingen al geprobeerd en bleek geen oplossing te zijn. Ik blijf gewoon dag en nacht online staan bij facebook, terwijl ik bij mijn msn account op Beejive mooi op afwezig ga staan nadat ik 10 minuten de app heb gesloten.
herinstalleren heb ik gedaan door de app van de iphone te deleten en daarna bij het syncen van iphone terug aan te vinken bij de programma's in itunes. Was dit voldoende of moet ik hem ook uit de apps map op de computer verwijderen?
Betaal ik dan niet opnieuw als ik de app herdownload uit itunes?
  #4  
Oud 06-05-10, 15:32
Ravenge Ravenge is offline
• iOS 4.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2009
Locatie: Amsterdam
Berichten: 87
Standaard

Nee je hebt BeejiveIM al gekocht, dus als je hem van je iPhone en iTunes verwijderd en dan opnieuw download betaal je er niks voor.
  #5  
Oud 06-05-10, 16:24
reza reza is offline
• iOS 3.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Apr 2008
Berichten: 30
Standaard

het net nog es op deze manier geprobeerd dus beejive deleten van iPhone en itunes, but no luck, ik blijf gewoon online staan ipv na een tijdje op idle of afwezig te komen
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Beejive of IM+ Willem89 Archief 7 18-06-09 17:25
REQ: BeeJive Icon? Bennoo iPhone Apps 43 21-03-08 14:15

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 13:18.