//

GodFinger

GodFinger discussie in iPhone Apps forum; ( verdwijnt na registratie ) GodFinger from ngmoco - Incredible games, exclusively for the iPhone and iPod Touch Heeft iemand het spel al? Vind het zelf erg grappig alleen kon ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone apps en games > iPhone Apps
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 13-05-10, 17:52
I Xyzyx I I Xyzyx I is offline
• iOS 5.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2008
Locatie: Heerde
Berichten: 340
Stuur een bericht via MSN naar I Xyzyx I
Standaard GodFinger

GodFinger from ngmoco - Incredible games, exclusively for the iPhone and iPod Touch

Heeft iemand het spel al? Vind het zelf erg grappig alleen kon het nergens vinden in de appstore.. De iPad versie staat er al wel op..
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 13-05-10, 18:55
mathijstpieters mathijstpieters is offline
• iOS 4.0 Beta
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Mar 2010
Berichten: 43
Standaard

Die staat volgens mij alleen in de Canadese appstore
  #3  
Oud 13-05-10, 18:59
mathijstpieters mathijstpieters is offline
• iOS 4.0 Beta
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Mar 2010
Berichten: 43
Standaard

Ik heb even gekeken en hij staat gratis in de canadese appstore
  #4  
Oud 13-05-10, 19:07
I Xyzyx I I Xyzyx I is offline
• iOS 5.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2008
Locatie: Heerde
Berichten: 340
Stuur een bericht via MSN naar I Xyzyx I
Standaard

Ik kwam hem zelf tegen op een russische site omdat ik wilde kijken of worms t waard was om te kopen.. Ik weet alleen niet of het toegestaan is een link te posten naar waar je het spel kan downloaden aangezien het niet uit de appstore is, ook al is het een gratis programma.

Alleen ik kan de zon nergens vinden terwijl ik hem nodig heb voor mn nieuwe opdracht
  #5  
Oud 13-05-10, 19:10
mathijstpieters mathijstpieters is offline
• iOS 4.0 Beta
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Mar 2010
Berichten: 43
Standaard

Ik denk dat je die link beter niet kunt posten, En bij mij is er wel een zon, hij is er vast wel, mischien zit hij achter een wolk?
  #6  
Oud 13-05-10, 19:13
Muchiel Muchiel is offline
• iOS 5.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2010
Locatie: Utrecht
Berichten: 62
Standaard

Ga naar de Canadese App store, maak gemakkelijk een account aan en gebruik de adresgegevens van een willekeurig hotel in Canada. Persoonlijk vond ik GodFinger wel leuk voor een paar uurtjes, maar daarna wordt het saai. Wel heel goeie graphics o.a! Gewoon uitproberen, het is gratis
  #7  
Oud 13-05-10, 19:15
I Xyzyx I I Xyzyx I is offline
• iOS 5.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2008
Locatie: Heerde
Berichten: 340
Stuur een bericht via MSN naar I Xyzyx I
Standaard

Hmm, zal zo wel even op zoek gaan dan naar de zon, haha.. misschien is het een bug ofzo dat als je wat doet de zon verdwijnt aangezien deze versie al meer als een maand oud is voor zover ik t russisch nog kan begrijpen..
  #8  
Oud 14-05-10, 08:49
pclahsen's schermafbeelding
pclahsen pclahsen is offline
• iOS 6.1.3
• 5.0.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2007
Locatie: Den Haag
Berichten: 606
Standaard

Ik speel het nu al een aantal dagen op de iPad, best grappig. Geinstalleerd via USA account. Grotere scherm is in begin erg handig in vergelijking met iPhone. Mijn planeet wordt nu echter zo groot dat ik al weer uit moet gaan zoomen!

Misschien leuk om elkaar als vrienden uit te nodigen als het hier wat meer op de iPad gespeeld wordt; krijg je punten voor, en je kunt op elkaars planeet kijken wat er gebeurt.
  #9  
Oud 03-06-10, 20:37
I Xyzyx I I Xyzyx I is offline
• iOS 5.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2008
Locatie: Heerde
Berichten: 340
Stuur een bericht via MSN naar I Xyzyx I
Standaard

Komt binnenkort ook naar Nederland

[FONT=arial] The GodFinger universe is about to get a whole lot bigger!
Since our last transmission, the GodFinger team--thanks to your feedback--has been busy making radical changes to Godfinger.
Our massive new 1.2 update (just submitted to Apple for the iPhone) introduces new ways to customize your planet, new goals, Super Followers and an infinitely larger Galaxy Map.
Much More Customization
The Awe Store has been super sized. Unlock all new Pirate and Medieval themed buildings (with matching Super Followers) and paint your planet with a slew of new decorations including weathervanes, scarecrows, exotic plants and neon-splashed rocks.
Super Followers, dressed up as pirates or tavern wenches, appear on your planet when you construct special new buildings, like the Ship Wreck or Iron Forge. Dictate when new Followers arrive on your planet -- and transform your world into a pirate haven or create a band of roving knights.
Now it's easier to redesign your world. Thanks to Community demand, we're also introducing the new Movement Wonder that allows you to uproot existing buildings and move them to a new home on your planet.
A New Way to Make Friends
The GodFinger Galaxy just got friendlier. Now when you visit a friend's planet, you can zoom out to view the solar system of THEIR friends. You'll even be able to drop into one of THEIR friend's planets for a quick Enchantment, helping you power up your GodFinger even faster.
Coming Soon to your iDevice
We've also overhauled bits of GodFinger. One of the biggest changes is you'll no longer have to worry about your farms running out of power. In 1.2, buildings are guarenteed to generate one gold stack per charge (as long as your Followers are rested). We've also added a bunch of new goals and clamoring for your godly attention.
All this GodFinger 1.2 awesomeness will be hitting the Canadian App Store soon. In a few days, we'll be submitting the iPad update. Then, it's only a matter of time before GodFinger is unleashed upon the rest of the globe.
Please keep your feedback rolling in, and never be afraid to give everyone the finger!
-ngmoco
[/FONT]
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
GodFinger Guest-20190430163756 iPhone Games 76 06-04-11 08:28

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 21:09.