//

Wifi, bluetooth, 3G en telef. automatisch regelen

Wifi, bluetooth, 3G en telef. automatisch regelen discussie in iPhone Apps forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik koop volgende maand mijn eerste Iphone en ik ben vantevoren erg benieuwd of er apps zijn waarmee je alle verbindingen kan regelen in je ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone apps en games > iPhone Apps
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 29-05-10, 13:23
mrkoetje mrkoetje is offline
• iOS 4.3.5
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: May 2010
Locatie: Arnhem
Berichten: 18
Standaard Wi-Fi, bluetooth, 3G en telef. automatisch regelen

Ik koop volgende maand mijn eerste Iphone en ik ben vantevoren erg benieuwd of er apps zijn waarmee je alle verbindingen kan regelen in je Iphone.

enkele voorbeelden: ik wil even telefonisch niet bereikbaar zijn maar wel alle verbindingen open hebben

of: ik wil thuis gekomen dat mijn Iphone automatisch of handmatig overgaat naar mijn Wi-Fi-thuisnetwerk

belangrijk: ik wil 's nachts niet bereikbaar zijn maar de Iphone wil ik wel aan hebben als klokje en als wekker.

alvast bedankt voor jullie antwoorden
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 31-05-10, 00:00
theboko theboko is offline
• iOS 3.1.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: May 2010
Berichten: 5
Standaard

denk dat je met sbsettings een eind komt
  #3  
Oud 31-05-10, 17:44
Zunne Zunne is offline
• iOS 13.3.1
• iPadOs 13.3.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2010
Locatie: Groningen
Berichten: 20
Standaard

Je laatste 2 voorbeelden lukken ook zonder apps. Als de telefoon in de buurt is van een bekend en opgeslagen Wi-Fi-netwerk, dan kiest de telefoon deze in plaats van 3g. Hiervoor moet uiteraard wel je Wi-Fi ingeschakeld zijn.

En volgens mij kun je voor je wekker verhaal de telefoon 's nachts op 'vliegtuigmodus' zetten. De wekkerfunctie werkt dan gewoon en je bent onbereikbaar.
  #4  
Oud 31-05-10, 18:19
mrkoetje mrkoetje is offline
• iOS 4.3.5
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: May 2010
Locatie: Arnhem
Berichten: 18
Standaard

Ik wil mijn foon niet jailbreaken. dus het wachten is op een appstore versie van sbsettings

ok Zunne.

bedankt!
  #5  
Oud 31-05-10, 19:08
Muchiel Muchiel is offline
• iOS 5.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2010
Locatie: Utrecht
Berichten: 62
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door mrkoetje Bekijk bericht
Ik wil mijn foon niet jailbreaken. dus het wachten is op een appstore versie van sbsettings

ok Zunne.

bedankt!
die er nooit zal komen
jailbreak gewoon joh
ik wou het eerst ook niet maar toen deed ik het en toen ontdekte ik mijn iPod pas echt en je hebt zo veel meer mogelijkheden.
  #6  
Oud 31-05-10, 21:17
mrkoetje mrkoetje is offline
• iOS 4.3.5
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: May 2010
Locatie: Arnhem
Berichten: 18
Standaard

Ik ben Apple gebruiker. thuis alles alleen maar van Apple, maar wat me aan ze tegenstaat is de misplaatste (amerikaanse?) verwaandheid dat ze gewoon maar schijt kunnen hebben aan de (buitenlandse) markt. gewoon alleen zelf bepalen welk apps verkocht mogen worden. dat doet me bijna besluiten op android over te gaan. let op: bijna

sry, beetje off-topic.
  #7  
Oud 31-05-10, 21:40
MacPassenger MacPassenger is offline
• iOS 8.1.2
• 8.1.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: May 2010
Berichten: 109
Standaard

Ik kan me hier wel in vinden, ik koop de Iphone toch zelf? wil dan ook installeren wat ik mooi vind.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Bluetooth start na bellen automatisch iPod. dms iPhone algemeen 3 06-06-11 11:55
Bluetooth automatisch aan wanneer in auto houder Bosje Jailbreak apps en thema's 9 29-10-09 20:53
Wi-Fi niet meer automatisch 200serie Wi-Fi 4 02-02-09 17:38
Wi-Fi schakelt automatisch over... iRRITATED Wi-Fi 1 17-11-08 18:40
Bluetooth carkit automatisch verbinden vanessa iPhone accessoires en onderdelen 8 03-01-08 01:43

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 12:47.