//

Jailbreak appstore bug?

Jailbreak appstore bug? discussie in iPhone Apps forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, m'n iphone 3GS is al +- 2 maanden gejailbreakt. Nu heb ik een bug met de app store. Telkens er een update is voor ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone apps en games > iPhone Apps
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 09-06-10, 20:12
bouver bouver is offline
• iOS 4.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2010
Berichten: 6
Standaard Jailbreak appstore bug?

Hallo, m'n iphone 3GS is al +- 2 maanden gejailbreakt.

Nu heb ik een bug met de app store.

Telkens er een update is voor een app klik ik dus op "update all" en dan komt het kadertje waar je email en pw opstaat. Daar zit het probleem dus, hij toont telkens een ander email adres, niet het email adres waarmee de apps zijn gekocht. Je kan het email adres dus ook niet veranderen in dat kadertje.
Het email adres dat hij toont is een email dat een itunes acc bevat op de engelse store. Maar mijn apps zijn gekocht op de belgische store.

Ik moet dus telkens de app verwijderen en dan opnieuw installeren.
Is er een oplossing voor dit probleem?

Alvast bedankt.
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 09-06-10, 20:37
De Generaal's schermafbeelding
De Generaal De Generaal is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 4.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2009
Berichten: 1.804
Standaard

// Verplaatst
__________________
Voor vragen, zie allereerst onze handige zoekfunctie!
Wiki:
Begrippen Wiki: Handleidingen
  #3  
Oud 10-06-10, 10:30
Karnemelk's schermafbeelding
Karnemelk Karnemelk is offline
• iOS 5.0
• 5.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2009
Locatie: Amersfoort
Berichten: 59
Standaard

Dat heb je als je meerdere accounts gebruikt op je iPhone zelf. Als er een update is van een app uit de Engelse AppStore dan moet je eerst inloggen met je Engelse AppStore password voordat je de update start. Als er meerdere updates zijn vanuit zowel je Nederlandse als Engelse account en je klikt op 'Alles bijwerken' of 'Update all' dan pakt de AppStore app 1 van de 2 accounts en dat kan dan best de verkeerde zijn. Het handigst is om de applicaties 1 voor 1 te updaten en te controleren of je op de iPhone ingelogd bent met het goeie account (te controleren helemaal onderaan op de tab "Uitgelicht" ).
  #4  
Oud 13-06-10, 22:45
bouver bouver is offline
• iOS 4.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2010
Berichten: 6
Standaard

Ik heb inderdaad ook al geprobeerd om alles 1 voor 1 te updaten, maar hij komt telkens met het email adres van de engelse store terwijl al mijn apps gekocht zijn op de belgische store, er staan trouwens geen apps meer op m'n iphone die uit een buitenlands store komen.
  #5  
Oud 17-06-10, 10:56
Karnemelk's schermafbeelding
Karnemelk Karnemelk is offline
• iOS 5.0
• 5.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2009
Locatie: Amersfoort
Berichten: 59
Standaard

Als je in de tab "Uitgelicht" van de AppStore helemaal naar beneden scrollt zie je welk account op dat moment actief is. Soms raakt de AppStore bij het gebruik van meerdere accounts op de iPhone de draad kwijt en blijft ie denken dat je ingelogd bent met je Amerikaanse iTunes account, terwijl in de tab "Uitgelicht" gewoon staat dat je ingelogd bent met je Nederlandse of Belgische account.
Het kan helpen om geforceerd uit te loggen in de AppStore op je iPhone (klikken op de accountnaam onderin het scherm en daarna "Log uit" kiezen), AppStore af te sluiten, opnieuw te starten en vervolgens op dezelfde plek weer in te loggen met je Europese account.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Home-Screen bug/fout [jailbreak] jordywos Jailbreak apps en thema's 13 19-10-10 11:05
Jailbreak en appstore kenneth12345 iPhone Apps 7 02-06-10 10:31
iPhone: kleine bug of gevolg jailbreak? Celf Jailbreak 8 19-10-09 11:13
Appstore programma's na jailbreak mcman Archief 7 05-11-08 09:52

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 01:27.