//

Whatapp messenger verbruik

Whatapp messenger verbruik discussie in iPhone Apps forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik gebruik momenteel whatsapp messenger alleen met wifi. Dus is het vrij ambetant dat ik de berichten maar krijg zodra ik wificonnectie heb. Ik heb ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone apps en games > iPhone Apps
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 15-06-10, 17:49
Mcmichel Mcmichel is offline
• iOS 5.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2007
Berichten: 26
Standaard Whatapp messenger verbruik

Ik gebruik momenteel whatsapp messenger alleen met Wi-Fi. Dus is het vrij ambetant dat ik de berichten maar krijg zodra ik Wi-Ficonnectie heb. Ik heb een abonnement waar 10 mb dataverbuik inzit. Stelnu dat ik edge/3g aanzet , verbruik ik dan constant data voor whatsapp messenger of alleen wanneer ik een bericht krijg?
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 17-06-10, 20:08
_Rayman_ _Rayman_ is offline
• iOS 6.1.4
• 6.1.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2010
Berichten: 43
Standaard

Je verbruikt voor allebei. Het verbruik is minimaal. Wat het precies is, weet ik niet. Ik gok dat je niet meer dan 1 MB per maand zal verbruiken met Whatapp.

Het verbruik hangt natuurlijk af van hoeveel berichten je uitwisselt en of je ook bijlagen meestuurt.
  #3  
Oud 18-06-10, 11:21
sfm sfm is offline
• iOS 4.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2010
Berichten: 9
Standaard

kan je bij je mobiele operator geen detail opvragen van je verbruik?
In België hebben we Mobile Vikings,
15 euro = 1000 sms'en, 1GB data en dan kan je de 15 euro gebruiken om te bellen (60min). Zij leveren een fantastich beeld van hoeveel data je verbruikt hebt. ik neem aan dat dit bij jouw provider geen probleem kan/mag zijn.
  #4  
Oud 19-06-10, 09:19
_Rayman_ _Rayman_ is offline
• iOS 6.1.4
• 6.1.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2010
Berichten: 43
Standaard

Bij de operator opvragen is niet nodig. Net even in whatsapp het verbruik opgezocht.
Deze maand het volgende verbruikt:

Messages sent: 31
Messages received: 31
Message bytes sent: 124.1 KB
Message bytes received: 153.9 KB

Valt alles mee.

Let wel op: Met de 10 MB die je mag verbruiken, is all-in (internetten, whatsapp, etc.)

In de iPhone kun je je huidig verbruik zien tot nu toe in MB. Als je deze aan het begin van de nieuwe (factuur)maand reset, kun je zien hoeveel je nog kan verbruiken.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Wi-Fi data verbruik het zelfde als mobiel data verbruik ? ceesboersen Wi-Fi 1 24-11-10 23:06
groot verbruik sarahs Archief 2 28-12-09 17:50
3G-verbruik overview elco iPhone Apps 8 29-07-09 14:21
3G verbruik monitoren mattvanwyk Jailbreak apps en thema's 1 09-04-09 15:40
Wi-Fi verbruik? NNK3 Archief 1 15-07-08 07:52

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 10:49.