//

Problemen met betaalde apps

Problemen met betaalde apps discussie in iPhone Apps forum; ( verdwijnt na registratie ) Hoiii Ik had gister een topic geopend over betaalde apps, daar werd mij aangeraden om click and buy aan te maken.. dat heb ik inmiddels ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone apps en games > iPhone Apps
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 15-06-10, 18:17
iPhoneJoyce iPhoneJoyce is offline
• iOS 3.1.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2010
Berichten: 4
Standaard Problemen met betaalde apps

Hoiii

Ik had gister een topic geopend over betaalde apps, daar werd mij aangeraden om click and buy aan te maken.. dat heb ik inmiddels gedaan maar als ik dan vervolgens via itunes store een betaalde app wil downloaden, klik ik natuurlijk als betaalmiddel click and buy aan... vervolgens staat er dan onder: Om uw Click&Buy-rekening te valideren en te verifieren dat u deze wilt gebruiken voor aankopen bij de iTunes Store, klikt u op Ga door...
Als ik daarop klik dan doet hij vervolgens helemaal niks!!
Weet iemand hoe dit komt en hoe dit op te lossen is?
Ik ben een beetje ten einde raad, ben al een week aan het klooien met iTunes.. maar hier kom ik echt niet uit

Groetjes
Joyce
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 16-06-10, 12:25
iPhoneJoyce iPhoneJoyce is offline
• iOS 3.1.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2010
Berichten: 4
Standaard

Niemand enig idee?
  #3  
Oud 16-06-10, 12:28
eentje eentje is offline
 
• 6.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2009
Locatie: zwolle
Berichten: 463
Standaard

als ik het me goed herrinner( ik gebruik click and buy al jaar of 2) dan stort click en buy en paar kleine bedragen op je rekeningen. deze gebruik je om je click and buy te activeren. ( inloggen met je click and buy account op website van click en buy) als die eenmaal is gevalideerd zal itunes niet meer zeuren.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
rating betaalde/gratis apps rodo82 iPhone Apps 0 15-03-11 13:40
Betaalde apps downloaden iPhoneJoyce iPhone Apps 3 15-06-10 12:56

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 11:26.