//

hoe kan ik eerder gedownloade apps terug vinden

hoe kan ik eerder gedownloade apps terug vinden discussie in iPhone Apps forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb circa 8 maanden geen iphone gehad maar nu weer terug bij de iphone. toendertijd heb ik een aantal betaalde apps gedownload. is er ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone apps en games > iPhone Apps
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 19-06-10, 12:42
arcovandermeij arcovandermeij is offline
• iOS 7.0
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2009
Berichten: 44
Stuur een bericht via MSN naar arcovandermeij
Standaard hoe kan ik eerder gedownloade apps terug vinden

Ik heb circa 8 maanden geen iphone gehad maar nu weer terug bij de iphone. toendertijd heb ik een aantal betaalde apps gedownload. is er een manier om erachter te komen welke dit waren.
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 19-06-10, 17:41
eentje eentje is offline
 
• 6.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2009
Locatie: zwolle
Berichten: 463
Standaard

als je via itunes inlog op in de itunes store. en via de opties in itunes kun je je aankoop history bekijken. dan zie je in ieder geval de namen van de apps. dan kun je die opnieuw aanklikken.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Hoe kan ik mappen op me computer van me iPod vinden? Hollywoodthehell Jailbreak apps en thema's 2 19-01-11 00:19
Windows: iTunes Library verwijderd, hoe makkelijk Apps terug vinden Bento iTunes 2 04-08-10 17:20
Kosten die ik niet terug kan vinden? Apple-Flap Overige providers Nederland 7 20-04-08 13:12

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 13:39.