//

iBooks voor iPhone en iPod touch verschenen

iBooks voor iPhone en iPod touch verschenen discussie in iPhone Apps forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb iBooks al 2 (of meer) keer weggegooid en opnieuw geinstalled... Als ik de console uitlees (met xCode organizer) dan geeft hij een paar ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone apps en games > iPhone Apps
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #41  
Oud 21-06-10, 23:26
dododedodonl dododedodonl is offline
• iOS 5.0
• 5.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2009
Locatie: Noord-Limburg
Berichten: 93
Standaard

Ik heb iBooks al 2 (of meer) keer weggegooid en opnieuw geinstalled... Als ik de console uitlees (met xCode organizer) dan geeft hij een paar notices zoals deze:

"sandboxd[267] <Notice>: iBooks(269) deny file-read-metadata /private/var/mobile/Library/Caches/com.apple.itunesstored/url-resolution.plist

sandboxd[267] <Notice>: iBooks(269) deny file-read-metadata /private/var/mobile/Library/Caches/com.apple.itunesstored

sandboxd[267] <Notice>: iBooks(269) deny file-read-metadata /private/var/mobile/Library/Caches

sandboxd[267] <Notice>: iBooks(269) deny file-read-data /private/var/mobile/Media/Books/Purchases/Purchases.plist"
Gesponsorde links
Advertentie
Advertentie

  #42  
Oud 21-06-10, 23:32
ghaghamashibaba ghaghamashibaba is offline
• iOS 7.0 beta
• 5.1.1
 
Geregistreerd: Apr 2010
Locatie: België
Berichten: 99
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door dododedodonl Bekijk bericht
Ik heb iBooks al 2 (of meer) keer weggegooid en opnieuw geinstalled... Als ik de console uitlees (met xCode organizer) dan geeft hij een paar notices zoals deze:

"sandboxd[267] <Notice>: iBooks(269) deny file-read-metadata /private/var/mobile/Library/Caches/com.apple.itunesstored/url-resolution.plist

sandboxd[267] <Notice>: iBooks(269) deny file-read-metadata /private/var/mobile/Library/Caches/com.apple.itunesstored

sandboxd[267] <Notice>: iBooks(269) deny file-read-metadata /private/var/mobile/Library/Caches

sandboxd[267] <Notice>: iBooks(269) deny file-read-data /private/var/mobile/Media/Books/Purchases/Purchases.plist"
Je download toch well de iPhone versie? Alles werkt prima nu. Ook PDF's heb snel even geprobeerd
  #43  
Oud 21-06-10, 23:33
MichaelJ MichaelJ is offline
• iOS 4.3.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2009
Berichten: 234
Standaard

Alles werkt bij mij. Ik zal niet teveel rotzooien met codes etc. Succes!
  #44  
Oud 21-06-10, 23:36
dododedodonl dododedodonl is offline
• iOS 5.0
• 5.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2009
Locatie: Noord-Limburg
Berichten: 93
Standaard

Ik heb de iphone versie gedownload... Ik snap er helemaal niets meer van... Ik ga even restoren... Ik geloof dat ik iets verkloot heb met me jailbreak...
  #45  
Oud 21-06-10, 23:39
renssies renssies is offline
• iOS 15.1.1
• iPadOS 15.1
 
Geregistreerd: Mar 2008
Locatie: Gemert
Berichten: 43
Standaard

Mijn iBooks app ziet de iBooks niet. iPhone 3G 8gb. PDF via e-mail en itunes werkt ook niet.
  #46  
Oud 21-06-10, 23:48
tbeumer@ tbeumer@ is offline
• iOS 8.0
• 7.0.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Dec 2007
Locatie: Rotterdam
Berichten: 319
Standaard

ik heb wel 1.1 maar boeken laad hij tot 99% en dan blijft hij hangen..
kortom werkt nog voor geen meter bij mij dan
  #47  
Oud 21-06-10, 23:49
dododedodonl dododedodonl is offline
• iOS 5.0
• 5.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2009
Locatie: Noord-Limburg
Berichten: 93
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door tbeumer@ Bekijk bericht
ik heb wel 1.1 maar boeken laad hij tot 99% en dan blijft hij hangen..
kortom werkt nog voor geen meter bij mij dan

Precies hetzelfde probleem bij mij...

Dit komt door de jailbreak. Ik heb gerestored naar de officieele versie van iOS 4.0 (niet meer de GM) en nu werkt hij wel. Ik kan hem nu alleen nog niet jailbreaken omdat redsn0w nog niet klaar is...

Laatst gewijzigd door dododedodonl; 22-06-10 om 01:27. Reden: update
  #48  
Oud 22-06-10, 01:34
alsatian alsatian is offline
• iOS 8.3
• 8.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2009
Berichten: 21
Standaard

Fantastische app! Heb gelijk een flinke stapel boek binnengehaald voor de vakantie!

Pooh Bear is echt leuk trouwens!
  #49  
Oud 22-06-10, 03:55
Ruben.cc's schermafbeelding
Ruben.cc Ruben.cc is offline
• iOS 6.1.4
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Mar 2010
Locatie: Spijkenisse
Berichten: 220
Standaard

Ik denk dat de servers het een beetje druk hebben nu iedereen ineens iBooks kan downloaden. Ik had ook een aantal (gratis) boeken gedownload die allemaal hetzelfde saaie cover hadden en na een minuut of wat hadden een aantal boeken ineens wel het "officiële" cover dat ze horen te hebben. Zoeken werkt ook nog niet helemaal lekker. Kies je een bepaalde categorie in de store, dan is die gewoon helemaal leeg, althans bij mij wel.
  #50  
Oud 22-06-10, 07:25
martine1312 martine1312 is offline
• iOS 11.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2010
Locatie: Almere
Berichten: 50
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ghaghamashibaba Bekijk bericht
Ik heb net 4.0 geinstalleerd maar iBooks vindt ik nergens.
In de AppStore staat hij ook nergens niet

EDIT: heb hem gevonden maar alleen voor iPad
nee ook voor iPhone heb net geïnstaleerd.... klassieke NL boeken en handjevol vertalingen van GB klassieken.
  #51  
Oud 22-06-10, 10:12
Geronimo85 Geronimo85 is offline
• iOS 7.0.3
• 7.0.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2008
Berichten: 127
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door dododedodonl Bekijk bericht
Precies hetzelfde probleem bij mij...

Dit komt door de jailbreak. Ik heb gerestored naar de officieele versie van iOS 4.0 (niet meer de GM) en nu werkt hij wel. Ik kan hem nu alleen nog niet jailbreaken omdat redsn0w nog niet klaar is...
Ik heb ook inderdaad exact hetzelfde probleem. Verder blijft hij maar steeds vragen of ik m'n bookmarks wil synchroniseren en moet ik vraagt hij ook steeds m'n paswoord van Apple ID.

Ondertussen is redsn0w dus wel klaar...
Benieuwd of het daarmee dan wel werkt.

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door spiderheiney Bekijk bericht
Jailbreak voor de iphone 3g is nu mogelijk met redsn0w beta.

hier de linkjes

Windows http://sites.google.com/a/iphone-dev.com/files/home/redsn0w_win_0.9.5b5-3.zip

Mac http://sites.google.com/a/iphone-dev.com/files/home/redsn0w_mac_0.9.5b5-3.zip

Veel plezier ermee
Zie ook Apple - Support - Discussions - iBooks cannot work ...
  #52  
Oud 22-06-10, 10:47
bluevoice's schermafbeelding
bluevoice bluevoice is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 12.2
• 7.1.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2007
Locatie: Nieuwe markt
Berichten: 413
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Geronimo85
Ik heb ook inderdaad exact hetzelfde probleem. Verder blijft hij maar steeds vragen of ik m'n bookmarks wil synchroniseren en moet ik vraagt hij ook steeds m'n paswoord van Apple ID.
Dit probleem heb ik nou ook, heb van alles geprobeerd, het maakt niet uit of je 4.0 GM of de 4.0 release versie hebt.
__________________
Hacking the iPhone since 07-09-'07
  #53  
Oud 22-06-10, 11:08
Rockywoman Rockywoman is offline
• iOS 5.0
• 5.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2010
Locatie: Lelystad
Berichten: 229
Standaard

Net gedownload uit de Itunes store. Doet het perfect en ziet er echt heel erg leuk uit
  #54  
Oud 22-06-10, 11:12
bluevoice's schermafbeelding
bluevoice bluevoice is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 12.2
• 7.1.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2007
Locatie: Nieuwe markt
Berichten: 413
Standaard

Misschien werkt het alleen niet op een iPhone 3G
  #55  
Oud 22-06-10, 11:17
sorayagroot sorayagroot is offline
• iOS 4.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2010
Berichten: 1
Standaard

ik heb hem net gedownlaod van de appstore op mn iphone, geen problemen. Gratis winnie the pooh stond er gelijk op. Ik vraag me alleen af of je voor de boeken in de store moet betalen? Er staat niks bij...
  #56  
Oud 22-06-10, 15:17
bluevoice's schermafbeelding
bluevoice bluevoice is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 12.2
• 7.1.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2007
Locatie: Nieuwe markt
Berichten: 413
Standaard

Ik lees zojuist dat de problemen met iBooks gerelateerd zijn aan de jailbreak met redsn0w. Waarschijnlijk werkt iBooks niet meer als je multitasking op de iPhone 3G aanzet.
  #57  
Oud 22-06-10, 16:38
dododedodonl dododedodonl is offline
• iOS 5.0
• 5.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2009
Locatie: Noord-Limburg
Berichten: 93
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door bluevoice Bekijk bericht
Ik lees zojuist dat de problemen met iBooks gerelateerd zijn aan de jailbreak met redsn0w. Waarschijnlijk werkt iBooks niet meer als je multitasking op de iPhone 3G aanzet.
Ik heb een beetje onderzoek gedaan uit de console (met xcode) en het blijkt een probleem met sandboxing (rechten die een app heeft) te maken te hebben. iBooks heeft te weinig rechten, daarom werkt hij niet... Moet het dev-team even fixen...
  #58  
Oud 22-06-10, 16:41
bluevoice's schermafbeelding
bluevoice bluevoice is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 12.2
• 7.1.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2007
Locatie: Nieuwe markt
Berichten: 413
Standaard

Om welke bestanden van iBooks gaat het? Kunnen wij de permissies alvast niet handmatig aanpassen?
  #59  
Oud 22-06-10, 16:47
dododedodonl dododedodonl is offline
• iOS 5.0
• 5.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2009
Locatie: Noord-Limburg
Berichten: 93
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door bluevoice Bekijk bericht
Om welke bestanden van iBooks gaat het? Kunnen wij de permissies alvast niet handmatig aanpassen?
Ik heb even geprobeerd om dit probleem op te lossen en het is me gelukt...

1. Heb OpenSSH en weet hoe het te gebruiken...
2. SSH naar /var/mobile/Applications
3. Hier zie je een lijst staan met allemaal mappen, een van deze mappen zit iBooks
4. Zoek even in welke (wees creatief ^^)
5. Kopieer ALLEEN iBooks.app (ong. 16,8 MB) naar /Applications/ (LET OP: dus zonder /var/mobile ervoor!!!) (Kopieer niet al die andere dingen die eromheen staan)
6. Zorg dat de rechten (chmod) 775 zijn!!!
7. Respring
8. iBooks moet er als het goed is nu tussen staan, ook zou hij nu moeten werken zoals het zou moeten...

Ik moest bij stap 5 eerst naar mijn mac kopiëren en vervolgens weer uploaden naar de goede locatie. Ik gebruik Cyberduck... Ik weet niet of dit met alle applicaties geldt...

Je kunt iBooks nu wel niet verwijderen (door de icons te laten jiggelen en dan met kruisje) omdat ze in een beveiligde applications map staan ...

Laatst gewijzigd door dododedodonl; 22-06-10 om 22:14. Reden: foutje en toevoeging
  #60  
Oud 22-06-10, 16:57
trensongilles trensongilles is offline
• iOS 3.1.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Apr 2010
Berichten: 11
Standaard Problemen iBook

Hallo

Vandaag downloade ik de iBook app. Ik heb gelezen dat je nu PDF bestanden uit mail kon openen in iBook. Ik verzond een PDF naar mijn mail. Ik klikte lang op de bijlage en inderdaad, er verscheen een menu met "openen met iBook" ofzoiets. Ik probeerde het, er gebeurde niets. Dan heb ik in dat zelfde menu gekozen voor openen met.. En het fileapp gekozen. Er gebeurde weet niets. Tenslotte heb ik in een andere mail een word bestand proberen openen met fileapp. Dit ging echter wel. Hebben hier andere mensen ook problemen mee? Ik heb een 3de generatie iPod touch.

Alvast bedankt
Reageren

Labels
commerciële boeken, gratis boeken, ibooks



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
[WB] Ipod Icon voor Ipod Touch Undertaxxx Jailbreak apps en thema's 1 07-03-09 11:44
TV aansluiting voor de iPhone/iPod Touch 2G Bordyl iPhone algemeen 5 03-03-09 22:22

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 04:36.