//

HMTL5 Beta Youtube op iPhone iOS 4.

HMTL5 Beta Youtube op iPhone iOS 4. discussie in iPhone Apps forum; ( verdwijnt na registratie ) Hoi, ik zat net even te proberen op mijn vers ge-update'te iPhone met iOS 4, en heb het voor elkaar gekregen om Youtube filmpjes te ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone apps en games > iPhone Apps
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 22-06-10, 09:56
Hionimi Hionimi is offline
• iOS 4.2.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2010
Locatie: Veenendaal
Berichten: 56
Standaard HMTL5 Beta Youtube op iPhone iOS 4.

Hoi, ik zat net even te proberen op mijn vers ge-update'te iPhone met iOS 4, en heb het voor elkaar gekregen om Youtube filmpjes te draaien, ín Safari op de iPhone.

Ik weet niet of andere dit al lang wisten, maar ik had verwacht dat dit dan op het blog zou hebben gestaan, want ik denk dat mensen dit heel prettig gaan vinden.

Om aan te melden voor HTML5 ga je op je iPhone naar http://www.youtube.com/hmtl5 Even de pagina door lezen, staat een zooi belangrijke dingen om te weten, en onderaan kun je klikken om aan te melden voor de beta. De pagina laad opnieuw en er komt te staan dat je aangemeld bent onderaan bij de link die je dan zojuist hebt aangeklikt. Nu werkt HTML5 gelijk al en kan je op je iPhone Youtube filmpjes draaien zonder dat er naar de Youtube app wordt gewisseld, wel wordt de video ingezoomed maar het is zo goed als in je browser kijken.

LET OP: Niet alle filmpjes werken, sommige oude filmpjes zijn niet HTML5 geschikt, of zijn gewoon niet in h.264 denk ik.

Hoop dat mensen wat hebben aan deze info.

EDIT: De URL is alleen op de iPhone te bezoeken, niet op de computer, niet met Google Chrome in ieder geval.
__________________
Tevens ook bezitter van een iPad 16GB met 4.2.1

Laatst gewijzigd door Hionimi; 22-06-10 om 10:00.
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 22-06-10, 10:01
PhilJr PhilJr is offline
• iOS 2.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Feb 2008
Berichten: 3
Standaard

Voor html5 filmpjes op computer te zien kan je volgende link gebruiken.
YouTube - Broadcast Yourself.
  #3  
Oud 24-06-10, 00:01
Hionimi Hionimi is offline
• iOS 4.2.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2010
Locatie: Veenendaal
Berichten: 56
Standaard

Vreemd, eerst werkte die link niet op mijn computer, en nu wel, hmm...
  #4  
Oud 01-08-10, 13:09
S¡mon S¡mon is offline
• iOS 6.0.1
• 6.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2009
Berichten: 1.061
Standaard

Dat komt omdat je het fout hebt getypt. Je hebt hmtl getikt. Het is html.
Maar inderdaad, ik maak soms ook gebruik van de YouTube website in HTML5. Dat doe ik meestal als ik geen Wi-Fi verbinding heb, maar wel een 3G verbinding. Want als je YouTube kijkt via de native app, dan is het over 3G in slechte kwaliteit. Via HTML5 is het gewoon in topkwaliteit over 3G.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
iOS 4.2 Beta daud iPad algemeen 2 02-11-10 13:41
iPhone iOS 4.2 Beta pascalletje Archief 8 17-09-10 09:46
iPhone 4 doet het niet meer na update naar iOS 4.1 beta 2 edgarf28 iPhone algemeen 0 30-07-10 11:08

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 03:19.