//

App Betalingen voor fysieke producten & developer needed

App Betalingen voor fysieke producten & developer needed discussie in iPhone Apps forum; ( verdwijnt na registratie ) Hi there, ik ben net terug uit de US en nieuw op het forum. Er zijn twee zaken waar ik graag jullie input over zou ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone apps en games > iPhone Apps
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 05-07-10, 13:01
rhuisman rhuisman is offline
• iOS 3.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2010
Berichten: 1
Lightbulb App Betalingen voor fysieke producten & developer needed

Hi there,

ik ben net terug uit de US en nieuw op het forum. Er zijn twee zaken waar ik graag jullie input over zou krijgen:

1. we hebben een app ontwikkeld waarmee we kleine fysieke producten verkopen. in-app payment volstaat niet aangezien dit alleen voor digital goods/services toegestaan is (vooralsnog). Nu ben ik op zoek naar de meest elegante oplossing om onze users deze producten te laten kopen. Is Paypal bv een goede optie? Of zijn er standaard creditcard modules, etc? onze product prijs ligt tussen de $1.00 & $2.00, dus betalingsfees moeten minimaal zijn en de user experience nog steeds optimaal. credits kopen en die gebruiken is misschien de beste optie? Heeft iemand hiermee ervaring?

2. Onze initiele iPhone developer waar ik in de US mee samenwerkte heeft seed funding gekregen voor een eigen business (sparkcloud) en kan daardoor niet meer met ons werken. Ik ben dan nu op zoek naar een pro-actieve, user-x gedreven developer die ons kan versterken. We hebben een zeer interessante business opportunity die erom vraagt om live te gaan. Met name omdat we operationeel gezien een competitive advantage hebben. Bij voorkeur een developer in regio amsterdam. Er is initieel budget voor ontwikkeling, maar we zouden zeker kunnen praten over een equity stake (indien capaciteiten zeer goed blijken te zijn). Onze app is gekoppeld aan een 'duct-tape' rubyrails database die nog wat schaven nodig heeft of hergeprogrammeerd moet worden.

Graag hoor ik of jullie me bij deze punten kunnen helpen. Als de app af is zouden we zeker voor einde jaar cashflow positive zijn. Laat dus weten of je mee wilt/kunt werken! Ik ben zelf absoluut meer de business/operational entrepreneurial guy en niet de IT-er, dus ben je ondernemend en the best op jouw gebied en heb je behoefte aan een snelle interessante uitdaging, let me know!

Groet, Robbert
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

Reageren

Labels
betaling, database, developer gezocht, in-app payment



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Developer gezocht voor ontwikkeling app Nemisis2003 Archief 0 14-06-09 19:31

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 11:33.