//

app tomtom updaten 1.4>1.4.1

app tomtom updaten 1.4>1.4.1 discussie in iPhone Apps forum; ( verdwijnt na registratie ) een beetje gewend geraakt aan IOS4, komen nu de updates. Eerst heb ik al gewacht met het kopen van TomTom, omdat het geen multitask toestel ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone apps en games > iPhone Apps
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 05-07-10, 21:54
gabletable gabletable is offline
• iOS 4.2.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2009
Berichten: 2
Thumbs down app tomtom updaten 1.4>1.4.1

een beetje gewend geraakt aan IOS4, komen nu de updates.
Eerst heb ik al gewacht met het kopen van TomTom, omdat het geen multitask toestel was, nu is het dat wel. Dus meteen TT aangeschaft (25-6). Ik ben al een gebruiker van TomTom sinds Navigator, en heb steeds de nieuwe releases gekocht. Elke keer was het beter, vloeiend, weinig foutmeldingen, maar nu,

het beeld is weer ouderwets schokkerig, het switchen tussen telefoon en TT is moeizaam, voor mijn gevoel start TT elke keer opnieuw op (zwart scherm)
Slechte GPS fix. En nu na 1 week moet ik al updaten naar 1.4.1, echter dat duurt ongelofelijk lang, is er geen methode deze update via mijn Mac te doen?

Is de update de moeite waard, want hier zie ik nog maar weinig van bij de Appstore of op de iphone club?
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
TomTom 1.7 flitscamera in-app aankoop mhoutman iPhone Navigatie 14 20-05-11 02:52
Tomtom kopen via app store xcharmedx Archief 10 13-03-10 11:17
tomtom app op 2 iphones installeren robine01 iTunes 4 03-01-10 21:48
TomTom: Wandelen met de TomTom app. Taco iPhone Navigatie 10 24-10-09 13:15

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 17:48.