//

Agenda Google werkt niet

Agenda Google werkt niet discussie in iPhone Apps forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik werk sinds ik de Iphone heb met de Google app, waaronder de agenda. Wanneer ik nu de agenda functie wil raadplegen krijg ik het ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone apps en games > iPhone Apps
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 16-07-10, 21:13
eddyboerman eddyboerman is offline
• iOS 6.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2009
Berichten: 2
Standaard Agenda Google werkt niet

Ik werk sinds ik de Iphone heb met de Google app, waaronder de agenda. Wanneer ik nu de agenda functie wil raadplegen krijg ik het bericht:
" mogelijk maakt uw computer gebruik van het automatisch versturen van zoekopdrachten".
Andere functie van Google werken gewoon.
Ga ik via de webbrowser safari naar mijn Google account en activeer ik vervolgens de agenda, kan ik dit gewoon doen.
Via mijn "normale" pc kan ik ook gewoon mijn google agenda benaderen.
Ik heb inmiddels de app al een keer verwijderd en vervolgens weer geinstalleerd.
Het probleem blijft hetzelfde. Het lijkt alsof de Iphone een probleem heeft met het IP-adres.
Wat doe ik verkeerd of wat kan er nog aan doen?
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 21-07-10, 12:51
paco paco is offline
• iOS 7.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2010
Berichten: 29
Standaard

Ik gebruikt de Google kalender door deze integratie toe te passen waarmee je ideaal je kalender/agenda kan uitlezen in de standaard iPhone 'Agenda'.

Helaas lijkt het erop dat sinds ik iOS4.0 erop heb staan dat hij niet meer goed synced en bepaalde jaarlijkse verjaardagen e.d. niet meer toont in de 'Agenda' terwijl als ik via mijn iPhone via de Google app die je ook gebruikt ik wel zonder foutmeldingen de Agenda te zien krijg. Dus de foutmelding die jij krijgt heb ik geen last van. De weergave is echter veel minder handig als je door je agenda wilt bladeren wat er de komende dagen te doen is.

Ik heb ook een 3GS met iOS4.0.
  #3  
Oud 24-07-10, 20:37
saninl saninl is offline
• iOS 7.0.4
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jan 2010
Berichten: 41
Standaard

Gewoon Pocket Informant installeren.

Werkt perfect met Google Agenda, en ben je ook van die ellendige standaard iPhone agenda App af
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Google agenda delen / niet uit te lezen op iPhone en iPad iJST iPad Apps 13 09-01-14 20:42
Iphone agenda sync met Google Agenda rutgervvh iTunes 2 25-08-12 00:06
Google agenda meldingen op iPhone niet weg te krijgen ! Terrarabo iTunes 2 21-11-10 19:08
Meerdere Agenda's van Google synchroniseren werkt niet.. timovanaagten iTunes 1 03-10-10 16:03
Agenda punten automatisch toevoegen in google agenda ptje Desktop-applicaties 0 17-10-08 22:51

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 17:08.