//

Te veel apps op scherm

Te veel apps op scherm discussie in iPhone Apps forum; ( verdwijnt na registratie ) Beste forumleden, Ik heb onlangs een Iphone 4 gekocht en hij is gejailbreaked. Maar eerst zat alle apps netjes in een map genaamd 'Iphone'. Daar ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone apps en games > iPhone Apps
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 17-08-10, 15:16
Hermadrid Hermadrid is offline
• iOS 5.1.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: May 2010
Locatie: West-Brabant
Berichten: 633
Standaard Te veel apps op scherm

Beste forumleden,

Ik heb onlangs een Iphone 4 gekocht en hij is gejailbreaked. Maar eerst zat alle apps netjes in een map genaamd 'Iphone'. Daar zat bijvoorbeeld: Camera, contacten, calendar, cydia.
Toen ging ik hem sync met Itunes en toen ik het er weer afhaalde zaten die apps weer in mijn homescherm en die apps zaten ook nog in mijn map ('Iphone') Dus ik heb dubbel apps hoe krijg ik die in me homescherm weg. De apps in me homescherm staan trouwens in het nederlands en de adnere in het engels.

Wie kan me helpen alvast bedankt.



EDIT: laat maar is al gelukt

Laatst gewijzigd door Hermadrid; 17-08-10 om 15:42.
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Veel Cydia Apps werken niet meer. mathijs666 Jailbreak apps en thema's 10 19-10-09 19:44
Heel veel apps, veel starten niet meer op trevisnl Archief 4 22-05-09 21:39
Veel apps op je iphone alo-b Archief 1 10-01-09 09:56
iPhone 1.0.2 te veel apps geen meerdere menu schermen? togooz Unlock [archief] 2 03-12-07 12:37

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 22:03.