//

Beste Agenda App

Beste Agenda App discussie in iPhone Apps forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door iphonedre Super dat ik dit topic vind zeg! Het nadeel van de 'standaard' calender vind ik dat je geen uitnodiging kan ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone apps en games > iPhone Apps
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #101  
Oud 12-01-11, 16:25
Spreeuwke Spreeuwke is offline
• iOS 14.6
• iPadOS 14.6
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Sep 2010
Locatie: West Vlaanderen (Belgie)
Berichten: 201
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door iphonedre Bekijk bericht
Super dat ik dit topic vind zeg!

Het nadeel van de 'standaard' calender vind ik dat je geen uitnodiging kan sturen. Dat is juist zo makkelijk!

Ik zie dat Week cal dat wel kan. Die ga ik dus meteen installeren! En er staat werkt met de 'normale' Iphone Agenda. Betekend dat ik gewoon sync (dus gewoon normaal) en dat Week cal die afspraken dan overneemt. En wanneer ik afsprsken wil maken, doe ik dat via week cal, en dan komt ie OOK in de 'Iphone' agenda?

Het is zelfs niet nodig om hiervoor via Itunes te synchroniseren.
Vanaf het ogenblik dat er op de Iphone een nieuwe afspraak in de Week Cal wordt vastgelegd, wordt deze onmiddellijk en automatisch overgenomen in de standaard agenda (en vice-versa).
Gesponsorde links
Advertentie
Advertentie

  #102  
Oud 12-01-11, 16:32
KvdS's schermafbeelding
KvdS KvdS is offline
• iOS 10.3.2
• 10.3.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2010
Berichten: 1.332
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door iphonedre Bekijk bericht
Super dat ik dit topic vind zeg!

Het nadeel van de 'standaard' calender vind ik dat je geen uitnodiging kan sturen. Dat is juist zo makkelijk!

Ik zie dat Week cal dat wel kan. Die ga ik dus meteen installeren! En er staat werkt met de 'normale' Iphone Agenda. Betekend dat ik gewoon sync (dus gewoon normaal) en dat Week cal die afspraken dan overneemt. En wanneer ik afsprsken wil maken, doe ik dat via week cal, en dan komt ie OOK in de 'Iphone' agenda?

De standaard agenda en Week maken van hetzelfde bestand gebruik.
Alleen Week bied meer mogelijkheden dan de standaard agenda.

Dat het hetzelfde bestand is kan je mooi zien bij meldingen, krijg je een alarm en je toetst op de knop van laten zien, dan komt de iPhone met de standaard agenda naar voren.
  #103  
Oud 06-11-12, 10:39
ElvesAtWork ElvesAtWork is offline
• iOS 6.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2012
Berichten: 6
Standaard

Ik heb sinds gisteren WeekCal geïnstalleerd. Nu valt het me op dat bij de "nieuwe" verjaardagen (ingegeven bij contacten na het installeren van de app), de leeftijd niet worden berekent, terwijl dat bij de oude (ingegeven bij contacten voor het installeren van de app) wel wordt gedaan. Iemand een idee hoe ik dit kan oplossen? Ik wil dat hij overal de leeftijd toont, aangezien ik dat net super handig vind.

Alvast bedankt
  #104  
Oud 06-11-12, 10:51
jpwg001's schermafbeelding
jpwg001 jpwg001 is offline
• iOS 16.6
• iPadOS 16.6
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Jun 2011
Locatie: Eindhoven
Berichten: 955
Standaard

Dat ligt volgens mij aan de 'contacten'. Eerst kon je nl. ook het type telefoon wijzigen in een zelfgemaakt label. Bijvoorbeeld iPhone 4. Die optie heb je bij nieuwe contacten ook niet meer. Bij de oude contacten waar dit wel kon, is de optie blijven bestaan. Het lijkt alsof de contactenapp is geknepen in functies.

---------- Bericht automatisch samengevoegd op 6 november 2012 om 11:36 ----------

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door kanniet Bekijk bericht
optie van jaartallen toevoegen achter de afspraak had ik ook al gedaan. Ik gebruik geen Mac, sorry. En inderdaad, niet alle verjaardagen vallen onder contactpersonen!
Ik ga er vanuit dat mensen met kinderen/neefjes/nichtjes deze ook niet allemaal als contactpersonen hebben staan, zelfs echtparen/vrienden vallen bij mij onder 1 contactadres. Op een windows mobile telefoon heb je in de mogelijk om een event te herhalen waarbij deze gaat een teller laat lopen. Als je kind in 2002 geboren is zal in 2011 dus 9 achter zijn event (verjaardag) staan.
Ik heb van mijn kinderen een contact aangemaakt, met verjaardag en hun mailadres (ook al zijn ze nu 5 en 6).
  #105  
Oud 06-11-12, 13:47
Spreeuwke Spreeuwke is offline
• iOS 14.6
• iPadOS 14.6
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Sep 2010
Locatie: West Vlaanderen (Belgie)
Berichten: 201
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ElvesAtWork Bekijk bericht
Ik heb sinds gisteren WeekCal geïnstalleerd. Nu valt het me op dat bij de "nieuwe" verjaardagen (ingegeven bij contacten na het installeren van de app), de leeftijd niet worden berekent, terwijl dat bij de oude (ingegeven bij contacten voor het installeren van de app) wel wordt gedaan. Iemand een idee hoe ik dit kan oplossen? Ik wil dat hij overal de leeftijd toont, aangezien ik dat net super handig vind.

Alvast bedankt
Ik heb het eventjes getest en bij mij werkt het wel, zowel bij de "oude" als bij de "nieuwe" contacten. Het ligt volgens mij dus niet aan de App, maar misschien aan een instelling op je iPhone?
  #106  
Oud 06-11-12, 13:57
ElvesAtWork ElvesAtWork is offline
• iOS 6.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2012
Berichten: 6
Standaard

Very strange allemaal, net app eens opnieuw geïnstalleerd en nu doe hij het zonder problemen ... Nu ja zoveel te beter

Bedankt in ieder geval jpwg001 en Spreeuwke, kon inderdaad ook aan contacten gelegen hebben, maar was dus niet het geval blijkbaar.
  #107  
Oud 06-11-12, 21:12
wblink's schermafbeelding
wblink wblink is offline
• iOS 9.3.2
• 9.3.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2010
Locatie: Gendt
Berichten: 250
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bart274 Bekijk bericht
pocket informant vind ik dus niet handig, direct terug verwijderd van mijn ipod

istudiez ondertussen ook geprobeerd en dit ziet er mij wel handig uit bedankt voor de tip

PI niet handig?????

Je mist mi nogal wat.
__________________
Willem.
  #108  
Oud 06-11-12, 21:35
KvdS's schermafbeelding
KvdS KvdS is offline
• iOS 10.3.2
• 10.3.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2010
Berichten: 1.332
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ElvesAtWork Bekijk bericht
Very strange allemaal, net app eens opnieuw geïnstalleerd en nu doe hij het zonder problemen ... Nu ja zoveel te beter




Had je de agenda 'Verjaardagen' wel actief staan? Want alleen in die agenda zie je leeftijd bij die persoon.
  #109  
Oud 07-11-12, 11:40
ElvesAtWork ElvesAtWork is offline
• iOS 6.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2012
Berichten: 6
Standaard

Ja verjaardagen stond actief, want anders zie je ze helemaal niet verschijnen. Het was ook wat bizar aangezien bij de 'bizarre' verjaardagen (zonder weergegeven leeftijd) het menu'tje bij de verjaardag anders in elkaar stak als bij de 'normale' verjaardagen (die met leeftijd). Je had minder opties en zo stond er bvb standaard een alarm ingesteld dat je niet kon wijzigen ...

Ik vind het ook nog steeds bizar hoor, vooral omdat het na het herinstalleren van de app helemaal niet meer voorkomt. Kan het dus ook niet meer herproduceren ...
Misschien heb ik toch teveel met de instellingen geprutst?
Had er misschien beter een printscreen van genomen.

Ik ben in ieder geval wel erg blij dat het niet meer voorkomt.

Nogmaals bedankt voor jullie hulp
  #110  
Oud 22-11-12, 10:00
kenvil
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

voor mijn weekview gebruik ik sinds daarnet 'Week Calendar'. dit werkt samen met de standaard agenda van de ipod/iphone en geeft een mooi weekoverzicht.
  #111  
Oud 29-01-13, 01:44
lodevs lodevs is offline
• iOS 8.3
• 8.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2008
Berichten: 108
Standaard

ik ben nog steeds op zoek naar een goede agenda app...

Die PI is blijkbaar een héél uitgebreide app. Maar kan je daar bv een aantal standaard agenda punten inzetten (met vaste uren) zodat ik mijn werkuren ingeef ik enkel die standaard agenda punten moet kiezen.

bv ik werk in een 3 ploegen systeem (vroege, late en nacht). Elk van deze shiften is telkens met vaste uren. Als ik dan mijn werkuren ingeef dien ik enkel maar per dag te kiezen welke van de drie er moet worden ingeboekt. Ik zag dit systeem bij een vriend die een samsung galaxay sIII mini heeft!

Die heeft een zéér goede standaard agenda app.
  #112  
Oud 29-01-13, 09:59
KvdS's schermafbeelding
KvdS KvdS is offline
• iOS 10.3.2
• 10.3.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2010
Berichten: 1.332
Standaard

Ik begrijp niet waarom je het aantal uren in wilt vullen, maar dat is jou manier van werken. Ik heb het anders opgelost met de diensten van mijn vrouw.
Ik werk met de agenda Week. Hierin kan je sjablonen maken. Wil je een item in je agenda zetten, dan zie je rechts bovenin een soort boekje (blauw) toets daarop en je komt bij de sjablonen , die je eerder hebt aangemaakt. De diensten van mijn vrouw komen in mijn agenda altijd tussen 02.00 en 03.00 uur te staan, daar ik dan eigenlijk altijd slaap, dus stoort dat de rest van mijn agenda niet. Ik weet wel waar welke diensten voor staan, dus ook daarom kan dit item gewoon mooi bovenaan in de agenda staan. Het leuke van die sjablonen is, als je nu toetst op 7 uur en ik kies een 2 dienst, dan plaatst Week dit item toch gewoon op 02.00 uur in mijn agenda (van te voren zo ingesteld).

Succes.
Bijgevoegde afbeelding(e)
Bestandstype: png Week.png‎ (32,2 KB, 16x gelezen)
Bestandstype: jpg sjabloon.jpg‎ (29,7 KB, 16x gelezen)
  #113  
Oud 29-01-13, 15:50
lodevs lodevs is offline
• iOS 8.3
• 8.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2008
Berichten: 108
Standaard

Is het nut niet van een agenda dat je de verschillende afspraken op uur gaat bijhouden. Anders kan ik evengoed in kladblok de diensten opschrijven é. Het is niet enkel om mijn diensten bij te houden maar ook de andere afspraken die er nog zijn.

Gebruikers van pocket informant kan hetgeen wat ik vraag in de app? Ik heb namelijk geen goesting om een dure app aan te schaffen en mijn verwachtingen niet te voldoen.
  #114  
Oud 29-01-13, 21:12
KvdS's schermafbeelding
KvdS KvdS is offline
• iOS 10.3.2
• 10.3.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2010
Berichten: 1.332
Standaard

Iedereen heeft zijn eigen manier van werken. Week kost €1,79. Misschien kan je deze app ook eens gebruiken.
  #115  
Oud 30-01-13, 05:59
lodevs lodevs is offline
• iOS 8.3
• 8.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2008
Berichten: 108
Standaard

Via een collega vernam ik dat de app op android Flexr betreft. Dit is een applicatie voor shift planning
  #116  
Oud 02-02-13, 19:22
wblink's schermafbeelding
wblink wblink is offline
• iOS 9.3.2
• 9.3.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2010
Locatie: Gendt
Berichten: 250
Standaard

Enne OP (Hawknl): HEB je al wat of zitten we ons verder voor niets ui te sloven?
Wat heb je uitgekozen?
Reageren

Labels
agenda, beste, tips



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Beste IM app calvinbenik iPhone Apps 4 29-04-11 00:54
Beste 'To-Do'-app? Timmeh_ iPhone Apps 96 30-09-10 16:18
Beste Background / App switcher app trevisnl Jailbreak apps en thema's 2 14-03-10 12:27

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 02:46.