//

vertalers.....

vertalers..... discussie in iPhone Apps forum; ( verdwijnt na registratie ) Heren, weten jullie ook of er een interpreter (vertaler) beschikbaar is voor de Iphone waar je spraakherkenning in heb. met andere woorden, ik praat tegen ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone apps en games > iPhone Apps
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 24-08-10, 22:20
kanchi kanchi is offline
• iOS 4.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2010
Berichten: 3
Standaard vertalers.....

Heren, weten jullie ook of er een interpreter (vertaler) beschikbaar is voor de Iphone waar je spraakherkenning in heb. met andere woorden, ik praat tegen mijn iphone, mijn buitenlandse vriend of vriendin hoort de vertaling, en eventueel ook omgekeert. ik heb nu interpreter en de GEMA interpreter die allen maar vaste zinnen kan weergeven. Heb mn Iphone pas een 5 dagen dus ken nog niet alle apps
groet, Henny
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 25-08-10, 09:26
Bart274 Bart274 is offline
• iOS 16.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Linux
 
Geregistreerd: Aug 2010
Berichten: 115
Standaard

als ik het goed begrijp zou je graag een app willen gelijkaardig aan dit programma van de psp: PlayStation-games - TalkMan
deze app zou idd heel handig zijn en die zou ik ook wel willen, als er mensen een goed idee hebben dan zou ik dit ook graag horen.
voorlopig ga ik 'Lingopal' proberen ( LINGOPAL 44 - multilingual talking phrasebook for iPhone, iPod touch, and iPad on the iTunes App Store ), jammer genoeg denk ik niet dat we een zin kunnen inspreken via de microfoon zodat deze automatisch vertaalt wordt
  #3  
Oud 25-08-10, 10:13
kanchi kanchi is offline
• iOS 4.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2010
Berichten: 3
Standaard Google spraakgestuurde vertaler....

Bart, thanks voor je reactie ja zo een applicatie zou echt heel handig zijn. Mijn vrouw is Oekrainse en haar familie in de Oekraine spreek niets anders dan Russisch of Oekrains. Dus als ik daar ben versta ik, buiten het beetje dat ik inmiddels opgepikt heb, bijna niets. Haar broer zou echt graag van man tot man met mij willen praten, en dat is nu zonder hulp vrijwel onmogelijk.
Ik zag daarnet wel een artikel op het net dat Google met zo iets bezig is, maar dat dit nog wel een 2 jaar zou kunnen duren. Engels-Russisch zal dan nog wel iets langer duren. Dan maar afwachten.
Hen.
  #4  
Oud 25-08-10, 10:43
Karnemelk's schermafbeelding
Karnemelk Karnemelk is offline
• iOS 5.0
• 5.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2009
Locatie: Amersfoort
Berichten: 59
Standaard

Is dit iets? Ondersteunt helaas nog geen Russisch, maar als dat wordt toegevoegd zou dit precies kunnen zijn wat je nodig hebt. Inspreken ondersteunt het apparaat niet, maar met spraaksynthese van automatisch vertaalde teksten kun je intypen wat je wilt zeggen en dat vervolgens in een andere taal laten uitspreken. Ik heb hem voor Spaans en moet zeggen dat dat best handig werkt op vakantie.

EDIT: Er is inmiddels ook een iSpeak Russian. Je moet dan weliswaar in het Engels je zin intypen, maar die wordt dan direct vertaald en in het Russich voor je uitgesproken.

Laatst gewijzigd door Karnemelk; 25-08-10 om 10:48.
  #5  
Oud 25-08-10, 17:38
kanchi kanchi is offline
• iOS 4.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2010
Berichten: 3
Standaard

Thanks voor de informatie ik ben m aan het downloaden.
Maar dit is maar de oplossing voor 1 kant...Engels naar Russisch. Omgekeert is niet mogelijk denk ik. Dat probeelm heb ik ook met de typevertaler "Interpreter". In dat programma moet je typen en ik kan wel nederlands of engels of duits typen, maar haar broer kan niets typen want de russische karakters geeft ie niet (voor Russisch naar Engels) Overigens kan ik dat wel online op een PC doen, want daar kan ik schakelen tussen NL of RU toetsenbord.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 13:30.