//

muziek afspelen op iphone

muziek afspelen op iphone discussie in iPhone Apps forum; ( verdwijnt na registratie ) hallo, is er een mogelijkheid om mp3's af te spelen op een iphone, zonder dat deze op de iphone zelf staan of zonder itunes services. ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone apps en games > iPhone Apps
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 29-08-10, 10:43
ddv4apple ddv4apple is offline
• iOS 8.0
• 7.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2010
Berichten: 26
Standaard muziek afspelen op iphone

hallo,
is er een mogelijkheid om mp3's af te spelen op een iphone, zonder dat deze op de iphone zelf staan of zonder itunes services.
ik bedoel hiermee is er een applicatie die je op iphone kunt installeren , om mp3 bestanden af te spelen die op een externe harddisk staat die in het netwerk hangt ? Of heb je altijd itunes nodig die op een andere pc draait ? Is er geen winamp of vlc player, waarmee je rechtstreeks mp3 kunt afspelen op uw iphone, waarbij de muziek dan fysisch op een externe harddisk staat ?
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 29-08-10, 11:28
anoe anoe is offline
• iOS 4.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2010
Locatie: Amsterdammed
Berichten: 36
Standaard

ik ben niet zo erg in muZIEK thuis maar lukt dat niet met de share functie in itunes om mee te beginnen? als dat lukt is er wel een andere app die je kan linken. Zelf ben ik meer fan van DI.FM
how to play mp3 files on my iphone from my network drive - Recherche Google
__________________
if you can't fixit, don't...
  #3  
Oud 29-08-10, 12:09
ButcherJF's schermafbeelding
ButcherJF ButcherJF is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 16.2
• iPadOS 16.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2007
Locatie: Er gaat niets boven Groningen
Berichten: 3.580
Standaard

Er zijn fabrikanten die iPhone-apps hebben laten ontwikkelen om te doen wat jij wilt. Zo bekijk ik foto's en luister naar muziek die op mijn Synology (NAS) staan op mijn iPhone via de door Synology gratis beschikbaar gestelde apps. Werkt via Wi-Fi.
Wellicht heeft de leverancier van jouw spullen ook een dergelijke app?
__________________
=> geen vragen via PB svp Zoeken op het forum geen vragen via PB svp <=
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Muziek: muziek afspelen op iphone via luidspreker Slotemaker Muziek, foto & video 5 06-12-10 14:36
Kan je van je muziek via je iPhone afspelen? jerrelino Muziek, foto & video 3 27-08-10 02:02
Muziek: Iphone muziek afspelen in de auto Bazzzg Muziek, foto & video 5 09-06-10 11:39
Windows: Muziek op PC afspelen vanaf iPhone paulmadejong iTunes 0 10-09-08 00:11
Muziek op Iphone via Itunes afspelen?? SuperDutch Archief 6 12-12-07 19:17

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 14:07.