//

documenten opslaan & offline openen

documenten opslaan & offline openen discussie in iPhone Apps forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo allemaal, ik heb nu een htc desire, nadat ik twee jaar een iphone 3g gehad heb. Hierin bevalt mij 1 ding erg goed...ik kan ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone apps en games > iPhone Apps
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 08-09-10, 12:27
ggg ggg is offline
• iOS 4.1
• 4.2.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2008
Berichten: 6
Standaard documenten opslaan & offline openen

Hallo allemaal,
ik heb nu een htc desire, nadat ik twee jaar een iphone 3g gehad heb. Hierin bevalt mij 1 ding erg goed...ik kan gemailde documenten opslaan en vervolgens offline bekijken, bewerken. Tevens kan ik documenet vanuit mijn pc naar mijn HTC slepen en ze staan op de telefoon.
Verder moet ik zeggen dat ik toch wel naar een 4g verlang...de handelingen in de HTC zijn niet logisch en hij is gewoonweg minder mooi en strak.....ik mag nog 1 week twijfelen en dan is de proefperiode voorbij.
Nu de vraag: Is het tot op heden nog steeds niet mogelijk om bovengenoemde bewerkingen uit te voeren met de 4G??
ik wil graag documenten "slepen van pc naar telefoon, of gemailde dovumenten offline bekijken....
In 2008 was dit, volgens het forum nog niet mogelijk. maar goed, het is 2010....dit moet toch kunnen????
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Video: YouTube filmpjes opslaan voor offline gebruik mathphone Muziek, foto & video 11 08-12-10 19:13
Documenten opslaan/openen op de iPhone Lisss iPhone Apps 11 09-10-09 09:37

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 18:33.