//

Gebruiksinstellingen van mail app

Gebruiksinstellingen van mail app discussie in iPhone Apps forum; ( verdwijnt na registratie ) Yep, Hoop dat iemand mijn vraag kan beantwoorden. Eigenlijk gaat het over een iPad maar dit maakt geen verschil voor m'n vraag. Bij de instellingen ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone apps en games > iPhone Apps
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 08-09-10, 22:55
Perdut Perdut is offline
• iOS 4.3.3
• 4.3.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Mar 2009
Berichten: 30
Standaard Gebruiksinstellingen van mail app

Yep,

Hoop dat iemand mijn vraag kan beantwoorden. Eigenlijk gaat het over een iPad maar dit maakt geen verschil voor m'n vraag.

Bij de instellingen van je account (het betreft hier een exchange account ter info), kan je bij "Synchr. e-mail" kiezen voor 'Geen limiet'. Als je dan echter gaat kijken bij de standaard instellingen van 'Mails', kan je bij 'Toon' maximaal kiezen voor '200 recente berichten'. Hoe moet ik dit nu begrijpen ? Enerzijds vraag ik om alles te synchroniseren (geen limiet) maar blijkbaar dan toch slechts de 200 recentste ? Of werkt het nog anders ?

Klinkt misschien vreemd maar ik heb echt nood aan 'Geen limiet'. Dit is voor het werk en het gebeurd maar al te vaak dat ik plots moet teruggrijpen naar een mail van een eindje geleden. Als ik nu overschakel naar een iPad wil ik niet hebben dat ik bij een klant sta, en ik die mail niet kan vinden omdat hij of te oud is of omdat deze mail bv. de 300ste is.

Iemand die hier meer kan over vertellen? Dank bij voorbaat.
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

Reageren

Labels
e-mail, exchange, instellingen, mail, syncen



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
E-mail app met instant ophalen van mail djkavaa iPhone Apps 2 25-06-10 14:43
niet automatisch ophalen mail bij openen mail-app blaugrana iPhone Apps 4 26-11-09 17:06
Last van MAIL.app PearLRoX iPhone Apps 0 09-11-09 18:51
mail van App ontwikkelaar met wachtwoord lema iPhone Apps 2 01-05-09 23:12
Alle mail van Gmail in inbox app jorisvn iPhone Apps 17 07-05-08 20:42

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 15:06.