//

Is er een reader/ oplossing voor een samengesteld .chm

Is er een reader/ oplossing voor een samengesteld .chm discussie in iPhone Apps forum; ( verdwijnt na registratie ) Lezen van boeken is fijn op je Iphone of Ipad. Er zijn talrijke applicaties voor het zichtbaar maken van een .pdf en een .chm file. ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone apps en games > iPhone Apps
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 13-09-10, 11:30
Emile5213 Emile5213 is offline
• iOS 6.0
• iPadOS 15.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2009
Locatie: Utrecht
Berichten: 6
Standaard Is er een reader/ oplossing voor een samengesteld .chm

Lezen van boeken is fijn op je Iphone of Ipad. Er zijn talrijke applicaties voor het zichtbaar maken van een .pdf en een .chm file. Echter voor zo ver ik weet geen applicatie die een Single File Web Page oftewel Web Archive File laat zien. Dat kan wel met de windows Explorer, maar daar werkt Apple niet mee. Zodoende heb ik vele boeken die ik niet kan lezen op mijn Apple apparaten.

Conversie werkt wellicht bij kleinere .chm boeken, maar ik zit met boeken die tot 800Mb groot zijn. En daar krijgt mijn PC het niet voor elkaar die te converteren naar .pdf.

Is er iemand die een oplossing weet (een E-reader) of een programma dat het wel kan. Met name kunnen Stanza en GoodReader als verder fijne Reader programma`s niet overweg met de samengestelde Web Archive Files in .chm formaat.
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

Reageren

Labels
.chm, applicatie, reader, single file web page, web archive file



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
is er al een oplossing voor Youtube? laika666 Archief 1 20-07-09 10:59
De oplossing voor een nieuwe IPhone 3G! Common.Sense Koopinformatie Nederland 4 11-06-08 22:04
Stille stand toch een beltoon, iemand een oplossing ? dingemansje Ringtones en Wallpapers 0 29-05-08 15:05

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 23:07.