//

Gezocht: app die klantenkaart barcode scant én werkt!

Gezocht: app die klantenkaart barcode scant én werkt! discussie in iPhone Apps forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb al een paar zogezegde klantenkaarten BARCODE programma's getest. Het aanmaken van je klantenkaarten met de juiste barcode is een fluitje van een cent. ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone apps en games > iPhone Apps
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 14-09-10, 16:24
Teksta Teksta is offline
• iOS 8.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Apr 2008
Berichten: 56
Standaard Gezocht: app die klantenkaart barcode scant én werkt!

Ik heb al een paar zogezegde klantenkaarten BARCODE programma's getest.
Het aanmaken van je klantenkaarten met de juiste barcode is een fluitje van een cent. De applicatie KEYRING (= gratis) is trouwens de beste! Deze neemt zelfs een back up van je gegevens op hun server, als je wilt natuurlijk.

Maar... de bedoeling is dat je niet meer met al je klantenkaarten moet zeulen en dus je iPhone als klantenkaart kan gebruiken. Echter, ik heb nog geen enkele winkel tegengekomen waarbij de scanner de kaarten kan herkennen.
Niet bij JBC, Delhaize, Carrefour, enzovoorts. De scanners kunnen het niet lezen.

Aan wat zou dit kunnen liggen? Gebruiken we in Europa anders scanners dan in Amerika of zo?

Of is er al iemand in gelukt om dit werkend te krijgen?
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 08-10-10, 01:02
mooke mooke is offline
• iOS 1.0.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2010
Berichten: 1
Standaard

hoi,
Het is mij ook onbekend waarom de meeste scanners in nederland de klantenkaarten in keyring niet herkennen. misschien moeten we het zelf eens gaan uitzoeken. lijkt mij de moeite waard
  #3  
Oud 13-10-10, 17:29
SirOcco31 SirOcco31 is offline
• iOS 4.2.1
• 4.3.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2010
Berichten: 46
Standaard

Het probleem is de scanner en de reflectie van je scherm. Een scanner werkt niet als een oog: hij ziet geen zwart/wit. Als de scanner een normale kaart scant, dan ziet hij de barcode als volgt: wit= reflectie, zwart=geen reflectie. Een iphone scherm is door de gloss net zoals een spiegel, dus altijd reflectie.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Gezocht: Calendar app die uitnodiging kan sturen! iphonedre iPhone Apps 6 14-01-11 20:51
Gezocht ontwikkelaar die app voor me wil signen zweers Ontwikkelen voor iOS 1 16-11-10 19:37
gezocht: dial app die naar vast nummer belt lesouvage iPhone Apps 1 09-10-10 19:52
App gezocht die batterijlading weergeeft awenger Jailbreak apps en thema's 28 05-04-08 16:04

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 01:49.