//

Beat maken met je mic

Beat maken met je mic discussie in iPhone Apps forum; ( verdwijnt na registratie ) Goedemiddag, Ik heb sinds eergister een iphone 4 binnen en ben ik dolgelukkig mee. Ik ben al een tijdje actief hier op dit forum en ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone apps en games > iPhone Apps
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 16-09-10, 16:27
Wessul Wessul is offline
• iOS 4.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2010
Berichten: 5
Standaard Beat maken met je mic

Goedemiddag,

Ik heb sinds eergister een iphone 4 binnen en ben ik dolgelukkig mee. Ik ben al een tijdje actief hier op dit forum en kwam een tijd geleden een paar leuke apps tegen, ik wist namelijk dat ik deze iPhone eerdaags zou krijgen.

Anyway,
Ik zoek dus een app waar mee je met de microfoon geluidjes kan opnemen, bijvoorbeeld met je mond en daar een soort beat van kan maken. Het is een tijdje heel populair geweest en wat ik me kan herinneren zelfs gratis.

Weet iemand waar ik het over heb, kan namelijk niet op de naam komen!

Groeten,
Wessel
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 16-09-10, 17:22
Whacko Whacko is offline
• iOS 7.1.2
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jan 2009
Berichten: 484
Standaard

VoiceBand is erg cool. Maar niet gratis
__________________
Software Engineer
iPhone Developer
  #3  
Oud 16-09-10, 17:35
Wessul Wessul is offline
• iOS 4.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2010
Berichten: 5
Standaard

Dankjewel voor je reactie, helaas is dit niet wat ik zocht. Het was meer een programma om alleen met geluidjes iets te maken, en niet met fancy spullen zoals een gitaar en allerlei dat soort dingen.

Denk heel primitief, like een tempo knop en een record button. Wat ik weet kon je ook sommige geluiden uitzetten terwijl hij liep. Sommige artiesten gebruiken het wel, zoals stand-up comedy. Een goed voorbeeld daarvan is Najib Amhali.

Zo'n soort gelijke app is het, weet iemand waar ik het over heb?
  #4  
Oud 16-09-10, 18:16
ViktorV's schermafbeelding
ViktorV ViktorV is offline
• iOS 15.1.1
• iPadOS 15.1
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Jul 2008
Locatie: Amsterdam
Berichten: 162
Standaard

Gezocht op voice sample
kom ik op sample.me.free.. bedoel je dat?
__________________
Problems can never be solved on the level of thinking that created them
  #5  
Oud 16-09-10, 22:31
Wessul Wessul is offline
• iOS 4.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2010
Berichten: 5
Standaard

Ook jij bedankt ViktorV. Ik heb even gekeken in de appstore en het heeft niet dezelfde layout maar ik ga hem proberen.

Ik heb ook even gegoogled en geyoutubed en het is een app gebaseerd op het loop system, zoals de app 'everyday looper'. Is betaald maar is nog steeds niet dezelfde app waar naar ik zoek.

VictorV ik ga hem even installeren, hij is immers toch gratis en probeer het. Bedankt voor je hulp!

Edit:
Helaas is dit ook niet wat ik zoek, althans vind ik het wel vermakelijk maar ik zoek iets wat zichzelf loopt. Ik hoop dat ik ondertussen duidelijk genoeg ben anders ga ik wel even op zoek naar een filmpje waarbij zo'n loop system wordt gebruikt.

Laatst gewijzigd door Wessul; 16-09-10 om 22:35.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
In ear headphones met Mic iDavid iPhone accessoires en onderdelen 7 23-12-10 00:14
Beat the picture Muchiel Chat en geruchten 2 13-05-10 22:42
Geen mic/connectie met iTunes/iBrickr StephSands Unlock [archief] 7 06-03-08 15:06

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 14:00.