//

welke mail app?

welke mail app? discussie in iPhone Apps forum; ( verdwijnt na registratie ) heej mensen ik zoek een app waar ik meerdere mail accounts overzichtelijk op kan volgen. ik heb een hotmail account, een gmail acount en een ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone apps en games > iPhone Apps
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 08-10-10, 19:17
OrangeY OrangeY is offline
• iOS 4.0.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2010
Berichten: 35
Standaard welke mail app?

heej mensen

ik zoek een app waar ik meerdere mail accounts overzichtelijk op kan volgen. ik heb een hotmail account, een gmail acount en een hro.nl (hogeschool rotterdam) account. ik wil ze afzonderlijk van elkaar kunnen bekijken. Welke app is dan het meest geschikt om te gebruiken. Ik wil er best voor betalen. ik vind de standaard bijgeleverde app niet echt heel lekker werken, hij ziet pas dat ik mail heb gehad als ik de app heb geopend, dat is wel frustrerend.

thx.
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 08-10-10, 19:21
xprog xprog is offline
• iOS 5.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2010
Locatie: BE
Berichten: 20
Standaard

Er zijn verschillende tutorials op het net te vinden waar je push op hotmail mee kunt configureren via exchange, voor google mail zou dit gewoon moeten werken. Voor je hro.nl account zou dit ook moeten lukken als je weet wat je bij server enz moet invullen. En anders hoor ik veel goeds over mBox Mail.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Mail folders in mail.app / Video/foto. jelle86 Muziek, foto & video 0 02-08-10 12:19
E-mail app met instant ophalen van mail djkavaa iPhone Apps 2 25-06-10 14:43
niet automatisch ophalen mail bij openen mail-app blaugrana iPhone Apps 4 26-11-09 17:06
Automatisch mail ophalen met standaard mail app? Rubske Archief 1 04-01-09 01:32
Mail.app; Spam probleem (niet in mail op macbook) Probe iPhone Apps 5 04-03-08 10:50

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 21:05.