//

App voor localhosting PHP e.d.

App voor localhosting PHP e.d. discussie in iPhone Apps forum; ( verdwijnt na registratie ) Hoi mensen, ik twijfel of ik een iPad (WiFi) aan ga schaffen. Want het volgende moet wel kunnen; ik wil iets hebben waarmee ik offline ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone apps en games > iPhone Apps
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 05-11-10, 21:21
iPCBNL iPCBNL is offline
 
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2010
Berichten: 1
Standaard App voor localhosting PHP e.d.

Hoi mensen,
ik twijfel of ik een iPad (Wi-Fi) aan ga schaffen. Want het volgende moet wel kunnen; ik wil iets hebben waarmee ik offline websites kan laten zien. Het zou helemaal mooi zijn als ik een app kan krijgen waarmee ik PHP bestanden met Database kan laten zien. Of anders gewoon een app waarmee ik dus offline websites kan bekijken. Dat deze worden opgeslagen op de hd o.i.d.
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 05-11-10, 23:00
Santiago's schermafbeelding
Santiago Santiago is offline
• iOS 4.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2010
Locatie: Amersfoort
Berichten: 51
Standaard

Als je zoekt op Google naar "ipad apache php" zie je tutorials waarbij het mogelijk is. Je zou ook ipv ipad, iphone/ipod/ios in je zoekterm kunnen opgeven.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
App door review krijgen / hoe app meer diepgang te geven voor app store klaverentwee Ontwikkelen voor iOS 2 10-01-11 19:18
PHP -> Objective C (reageerders verdienen geld...;)) MichMich Ontwikkelen voor iOS 26 11-06-09 13:21

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 21:47.