//

Uitgevinkte apps terugplaatsen (op andere PC)

Uitgevinkte apps terugplaatsen (op andere PC) discussie in iPhone Apps forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik ben van PC geswitcht, en daarmee dus ook van iTunes. Op mijn oude PC had ik wat apps staan die ik tijdelijk niet op ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone apps en games > iPhone Apps
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 18-11-10, 16:25
Bunny Bunny is offline
• iOS 12.1.1
• 12.1.1
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Jun 2009
Locatie: Rotterdam
Berichten: 32
Standaard Uitgevinkte apps terugplaatsen (op andere PC)

Ik ben van PC geswitcht, en daarmee dus ook van iTunes.

Op mijn oude PC had ik wat apps staan die ik tijdelijk niet op mijn iPhone had staan (uitgevinkt dus). Ik verwachtte dat alle apps in mijn nieuwe iTunes zouden verschijnen zodra ik inlogde met mijn account. Niet dus.

In mijn nieuwe iTunes is geen spoor te vinden van mijn uitgevinkte apps. Ik heb een poging gedaan om ze 1 voor 1 weer te installeren maar op de groene button waarmee je een app koopt (dus waar normaal de prijs van een app of 'gratis' staat), staat nu 'geinstalleerd'. Dus het nogmaals installeren lukt op deze manier ook niet.

Op de schijf van mijn ouwe PC stonden een paar apps maar lang niet allemaal, dus de optie 'overhevelen' valt ook af.

Iemand tips?? Alvast bedankt!
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 18-11-10, 18:12
remundo7000's schermafbeelding
remundo7000 remundo7000 is offline
• iOS 15.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: OS X
 
Geregistreerd: Jun 2009
Locatie: Rotterdam
Berichten: 636
Standaard

Je verhaal is raar, zo te lezen heb je de apps op de iPhone proberen te downloaden, en daar staan ze al op.

Je wil ze op je nieuwe computer. Dus moet je ze op de computer downloaden.
Het lijkt alsof je nieuwe computer, met de nieuwe iTunes, niet is geautoriseerd voor jouw iTunes-account.

Doe dat eerst, dan kun je gratis alle apps opnieuw uit de store downloaden. Ergens begraven in een pull-down-menu zit de functie "autoriseer deze computer." Klik daar op, iTunes vraagt om je iTunes-account en wachtwoord. De autorisatie wordt bevestigd met een melding hoeveel computers zijn geautoriseerd voor jouw account. En dan kun je aan de slag met downloaden!

Overigens, deautoriseren kan ook! Dat kun je doen met je oude computer als je die wegdoet.
  #3  
Oud 19-11-10, 10:04
Bunny Bunny is offline
• iOS 12.1.1
• 12.1.1
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Jun 2009
Locatie: Rotterdam
Berichten: 32
Standaard

Bedankt voor je reactie!

Maar de apps staan juist niet op mijn iPhone, ik had ze tenslotte uitgevinkt op mijn oude PC.

Wanneer ik in de nieuwe iTunes naar het tabblad apps ga dan staat het vakje 'apps syncen' uitgevinkt, wanneer ik deze wil aanvinken zegt ie dat hij alle apps van mijn iPhone verwijdert en vervangt met de aps die op deze computer staan (iets in die strekking). Dat wil ik uiteraard niet.

Maar ik zal dat autoriseren eens proberen! Blijkbaar is dat iets anders dan simpelweg inloggen...
  #4  
Oud 19-11-10, 10:40
remundo7000's schermafbeelding
remundo7000 remundo7000 is offline
• iOS 15.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: OS X
 
Geregistreerd: Jun 2009
Locatie: Rotterdam
Berichten: 636
Standaard

Daar zeg je iets, excuses maar ik ben een stap vergeten!

Dit is het kort:
1. Computer autoriseren voor je iTunes-account
2. iPhone aan computer hangen maar nog niet synchroniseren als de iPhone wordt herkend
3. Dan met de rechter muisknop op de iphone klikken in itunes, en kies in het pull-down-menu dan "aankopen overzetten".

iTunes kopieert dan alle apps. Dit werkt alleen als de computer is geautoriseerd voor de apps die al op de iPhone staan!
Nu kun je synchroniseren, let op dat alle gewenste apps zijn aangevinkt.
Pff, ik doe dit best vaak, als je het opschrijft lijkt het lastiger dan ik dacht.
  #5  
Oud 19-11-10, 10:49
Bunny Bunny is offline
• iOS 12.1.1
• 12.1.1
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Jun 2009
Locatie: Rotterdam
Berichten: 32
Standaard

Hey! Je woont ook in Rotjeknor zie ik...

Maar reuze bedankt voor je oplossing, ik zal het proberen zodra ik thuis ben.
  #6  
Oud 19-11-10, 19:50
Bunny Bunny is offline
• iOS 12.1.1
• 12.1.1
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Jun 2009
Locatie: Rotterdam
Berichten: 32
Standaard

Gelukt! Nogmaals bedankt...
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Windows: iPhone herstellen en apps terugplaatsen pjpaul iTunes 5 12-09-12 22:38
lockscreen agenda apps die andere agenda apps integreren? Metternich Jailbreak apps en thema's 0 23-01-11 15:28
van 3.1 backup terugplaatsen naar 3.0.1 GJG iPhone algemeen 0 17-09-09 09:06
iPhone: probleem terugplaatsen backup in 3.0 JoOosty Jailbreak 3 28-06-09 18:21
Backup bestanden terugplaatsen 1.1.4 igregnl iPhone algemeen 2 09-04-08 09:49

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 17:43.