//

Find my iphone

Find my iphone discussie in iPhone Apps forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik kreeg vandaag voor mijn iphone deze link: Find my iPhone gratis vanaf iOS 4.2 | One More Thing Hiermee kan ik mijn iphone 4 ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone apps en games > iPhone Apps
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 29-11-10, 13:03
Elsemarieke Elsemarieke is offline
• iOS 7.1.2
• 7.1.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2010
Berichten: 85
Standaard Find my iphone

Ik kreeg vandaag voor mijn iphone deze link:
Find my iPhone gratis vanaf iOS 4.2 | One More Thing
Hiermee kan ik mijn iphone 4 altijd terugvinden.Ik heb dat meteen gedownload en klikte daarna op de app.
Daar gaf ik mijn apple gegevens in en toen moest ik me via instellingen: mail-agenda enz. aanmelden bij Mobile me
Daar vragen ze mijn naam: makkie
Dan adres: waar meteen al...................@me.com staat.
Ik heb geen me.com emailadres
Dan een wachtwoord welke bedoelen ze dan?
Ik heb alles ingevuld met de apple id gegevens en dan gaat de iphone controleren: dan zegt de pihone deze gegevens kennen we niet?

Kortom hoe moet ik nu verder?

Hoor het graag van iemand?

Groetjes
Elsemarieke
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 10-12-10, 14:23
GerardS GerardS is offline
• iOS 14.2
• iPadOS 14.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2010
Berichten: 8
Standaard

Ik geef je de info, die ik van een kennins kreeg. Hiermee heb ik het voor elkaar gekregen.
Inlogcode en wachrwoord zijn dezelfde als bij Itunes/appsstore.
====
De functie om je Iphone4 terug te vinden, of na diefstal te blokkeren of zelfs al je gegevens te wissen etc. is gratis. (De rest bij “mobile me” moet je voor betalen.)
Uitleg wat het is: Apple - iPhone 4 - Find My iPhone
Uitleg hoe jet het moet instellen: Apple - iPhone - How to set up Find My iPhone
(inloggegevens zelfde als die bij Itunes)
Naderhand kan je via deze site je telefoon terugvinden, etc: https://me.com/find/nl-nl/
====
Succes ermee
Gerard
  #3  
Oud 10-12-10, 14:29
apotheosis apotheosis is offline
• iOS 10.2.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Anders
 
Geregistreerd: Jan 2009
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 4.751
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Elsemarieke Bekijk bericht
Ik kreeg vandaag voor mijn iphone deze link:
Find my iPhone gratis vanaf iOS 4.2 | One More Thing
Hiermee kan ik mijn iphone 4 altijd terugvinden.Ik heb dat meteen gedownload en klikte daarna op de app.
Daar gaf ik mijn apple gegevens in en toen moest ik me via instellingen: mail-agenda enz. aanmelden bij Mobile me
Daar vragen ze mijn naam: makkie
Dan adres: waar meteen al...................@me.com staat.
Ik heb geen me.com emailadres
Dan een wachtwoord welke bedoelen ze dan?
Ik heb alles ingevuld met de apple id gegevens en dan gaat de iphone controleren: dan zegt de pihone deze gegevens kennen we niet?

Kortom hoe moet ik nu verder?

Hoor het graag van iemand?

Groetjes
Elsemarieke
https://auth.me.com/authenticate?ser...one&lang=nl-nl

Als ik daar mijn gegevens bij ingeef dan werkt dat.
Je gebruikt gewoon je emailadres en wachtwoord als die je hebt aangemaakt bij je itunes.

Bij mij is dit bv yahoo.

Ook bij de app zelf van zoek mijn iphone typ je toch gewoon je emailadres in samen met hetzelfde paswoord die je bij je itunes (account) gebruikt.

Dat van @me.com staat er alleen maar op als voorbeeld hoor, je typt gewoon jouw emailadres en paswoord dus in die dezelfde zijn als bij je itunes .
En dan moet je wel nog activeren en bewaar klikken enzo, gewoon volgen wat er staat.

Laatst gewijzigd door apotheosis; 10-12-10 om 14:32.
  #4  
Oud 16-12-10, 11:29
atek atek is offline
• iOS 7.0.3
• 7.0.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2008
Locatie: Sneek
Berichten: 60
Standaard

Een gratis mobile me account met daarop alleeen de find my iphonefunctie is alleen te maken op een appparaat uit 2010 (iPhone 4, iPad (en de nieuwste iPods denk ik)). Elsemarieke heeft volgens haar gegevens een 3G, en als je daar een mobile me account aanmaakt, worden er andere gegevens gevraagd.
Een oplossing is een account aanmaken via een iPhone 4 van iemand anders. Als je vervolgens het account ook toevoegd op de 3G gaat het wel goed, wel daarna het account weer verwijderen van de 'geleende' iPhone4, die persoon heeft niets met jouw account van doen.
E.e.a heb ik gedaan met mijn eigen iPhone 4 en 3G.
Nadeel: er is een maximum aantal accounts dat op een iPhone 4 gemaakt kan worden (het precieze aantal ben ik ff kwijt).
  #5  
Oud 16-12-10, 12:33
arneiphone3g arneiphone3g is offline
• iOS 6.1.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2010
Berichten: 12
Standaard

In je gegevens staat er iphone 3g, waarschijnlijk heb je een iphone 4 dus best aanpassen.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
iPhone gestolen, Mobile me (find my phone) Iphonekickfix iPhone algemeen 11 25-02-14 14:45
Find My iPhone defect frado iPhone algemeen 7 03-07-11 13:42
Find my Iphone ?? Ann1 iPhone Apps 4 01-06-11 18:31
Find my iPhone instructies xayoub iPhone Apps 21 01-12-10 14:41
Find and wipe my iPhone is online! macgreek iPhone algemeen 5 12-06-09 13:53

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 08:53.