//

verkeerde app besteld

verkeerde app besteld discussie in iPhone Apps forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, hoop dat ik de goede plek heb voor mijn vraag. Ik heb een poos geleden navigan gratis op mijn I phone gezet en ben ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone apps en games > iPhone Apps
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 06-12-10, 12:45
pironne pironne is offline
• iOS 8.2
• 8.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2009
Berichten: 27
Standaard verkeerde app besteld

Hallo,

hoop dat ik de goede plek heb voor mijn vraag.
Ik heb een poos geleden navigan gratis op mijn I phone gezet en ben best tevreden. Dit weekend wilde ik wat extra aanschaf doen nl file info en 3d.

Door mijn eigen schuld heb ik per ongeluk via mijn I pad kaarten van India besteld (€55). Ja niet slim maar tis niet anders.
Ik heb Navigon gemaild maar verwijzen me naar de shop waar ik het gekocht heb. Het zal allemaal wel moeilijk worden maar ik vind het jammer als ik met een app van € 55 zit waar ik niks mee kan. Hoef geld terug maar wil graag ruilen tegen wat ik wel wilde hebben.

Groet,

Peter vd Aa
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 06-12-10, 12:59
apotheosis apotheosis is offline
• iOS 10.2.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Anders
 
Geregistreerd: Jan 2009
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 4.751
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door pironne Bekijk bericht
Hallo,

hoop dat ik de goede plek heb voor mijn vraag.
Ik heb een poos geleden navigan gratis op mijn I phone gezet en ben best tevreden. Dit weekend wilde ik wat extra aanschaf doen nl file info en 3d.

Door mijn eigen schuld heb ik per ongeluk via mijn I pad kaarten van India besteld (€55). Ja niet slim maar tis niet anders.
Ik heb Navigon gemaild maar verwijzen me naar de shop waar ik het gekocht heb. Het zal allemaal wel moeilijk worden maar ik vind het jammer als ik met een app van € 55 zit waar ik niks mee kan. Hoef geld terug maar wil graag ruilen tegen wat ik wel wilde hebben.

Groet,

Peter vd Aa
Ruilen zal volgens mij niet gaan denk ik maar je kan zeker en vast wel je geld terug vragen.

Als je naar die app gaat die je verkeerd hebt aangekocht dan moet je meld probleem aanklikken, dat is al een begin en leg daar je probleem uit en er staat bij de app onderaan ook een emailadres zie ik; stuur daar ook maar je probleem naartoe.

Ik heb het zelf ook al voorgehad dat ik een app kocht maar mij miskeken had en het alleen voor de nederlanders was en niet voor de vlamingen/belgen; ik heb hen dit mooi en beleefd uitgelegd en na xxx tijd kreeg ik een email terug waar instond het geen probleem was en ik m'n geld zou terug gestort krijgen.
  #3  
Oud 06-12-10, 17:28
pironne pironne is offline
• iOS 8.2
• 8.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2009
Berichten: 27
Standaard

Hallo apotheosis,

bedankt,

Ik ga ermee aan de slag.

Grt

Peter vd Aa
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
app in de store met verkeerde developer naam zweers Ontwikkelen voor iOS 4 10-02-11 22:53
Verkeerde APP Jhonfy iPhone Apps 4 04-01-11 20:05
Iphone 4g Besteld Silver-Apple iPhone algemeen 12 16-10-10 11:16
OS 3.0: Verkeerde account in app store op iPhone psmid iPhone Apps 7 23-08-10 21:05
App Store verkeerde datum? ViktorV iPhone Apps 1 27-09-08 12:46

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 19:14.