//

Apss niet meer te ordenen na her installatie pc

Apss niet meer te ordenen na her installatie pc discussie in iPhone Apps forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, Na een her instalatie van mijn pc en itunes, heb ik mijn i-phone gesynct met I tunes, dat gaat prima. Alleen als ik nu ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone apps en games > iPhone Apps
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 09-12-10, 12:04
liem007 liem007 is offline
• iOS 4.3.5
• 4.3.5
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2009
Berichten: 6
Standaard Apss niet meer te ordenen na her installatie pc

Hallo,

Na een her instalatie van mijn pc en itunes, heb ik mijn i-phone gesynct met I tunes, dat gaat prima.
Alleen als ik nu de i-phone aansluit gaat deze eerst syncen.
Daarna ga ik naar Iphone van mij en dan naar tabblad APPS.
Daar zie ik alles wel staan, greyd out, maar kan geen apps meer indelen / ordenen via i-tunes.
ALs ik APSS Synchroniseren aanvink krijg ik de melding dat alle apps op de iphone worden overschreven uit die van de bibliotheek en moet ik alles opnieuw installeren/ instellen en indelen

Hoe kan ik er voor zorgen dat ik met Itunes ook weer mijn aps kan ordenen in de diverse schermen, zonder alle boven vermeld acties

Dank voor de reacties

Laatst gewijzigd door liem007; 10-12-10 om 11:50. Reden: Probleem verduidelijkt.
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 12-12-10, 13:43
AAV AAV is offline
• iOS 4.3.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2010
Berichten: 4
Standaard

Hey hallo,

Ik heb exeact hetzelfde probleem zijn er al mensen die hier een oplossing voor hebben gevonden?

Alvast bedankt
  #3  
Oud 18-12-10, 13:39
liem007 liem007 is offline
• iOS 4.3.5
• 4.3.5
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2009
Berichten: 6
Standaard

Niemand een idee ?
Dan toch alles maar opnieuw installeren........................
  #4  
Oud 01-01-11, 17:13
Feyro Feyro is offline
• iOS 4.2.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2011
Berichten: 1
Standaard

Als je op iTunes in het linkerscherm onder 'apparaten' met rechts klikt op 'iPhone van ...' kun je een optie selecteren 'aankopen overzetten'. Je apps worden dan gedownload naar iTunes
  #5  
Oud 02-01-11, 09:58
AAV AAV is offline
• iOS 4.3.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2010
Berichten: 4
Standaard

Hallo Feyro,

Bedankt voor het reageren, dit heeft echter voor mij niet geholpen.
Als ik de aankopen overzet gaat dit prima. Alleen als ik dan via Itunes bij mijn iphone onder apps kijk (in het lijstje) aan de linkerkant zijn er vele apps die niet aangevinkt staan. Dit doet hij vanaf alle apps die ik na oktober heb aangeschaft (heb toen een herinstallatie gehad van mijn PC).
Erg vreemd. Als ik dit op synchroniseren klik wordt hetwederom een bende en worden mijn apps verdeeld over 10 schermen.
  #6  
Oud 10-01-11, 21:44
casaviciente casaviciente is offline
• iOS 4.2.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jan 2011
Berichten: 1
Standaard

Zelfde probleem hier (tenminste denk ik). Heb mijn bestanden van gecrashde Windows laptop overgezet naar een iMac. Geprobeerd de iTunes library zoveel te herstellen.

Aankopen overzetten is een prima optie alleen als ik bij Apps synchroniseren kijk is het in iTunes een enorme bende. Op de iPhone staat alles goed en netjes ingedeeld.

Zou dus graag een optie hebben om de schermindeling en geselecteerde apps (heb daar ook al veel op weggegooid) van de iPhone over te zetten naar iTunes.

Lijkt erop dat het alleen van iTunes naar iPhone mogelijk is. Iemand die hier ideeën over heeft?
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Accu weather werkt niet meer goed na installatie ios4. evelyn doets iPhone algemeen 1 01-07-10 21:40
Mail werkt niet meer na installatie Navigon Jinta iPhone Navigatie 2 27-01-10 19:10
iPhone werkt niet meer na Purplera1n installatie! marco538 Archief 8 20-10-09 17:23
nos journaal app werkt niet meer na installatie versie 3.0 rheukers Archief 1 26-06-09 08:31
Kan niet meer bellen na installatie via Winscp mikstar Archief 3 09-02-09 12:49

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 02:01.