//

live tv op je iphone met myiPhone-tv !

live tv op je iphone met myiPhone-tv ! discussie in iPhone Apps forum; ( verdwijnt na registratie ) Even op wijzen dat dit met iPhone 3G NIET mogenlijk is. (VLC wordt niet geinstalleerd aangezien VLC 3GS/4G nodig heeft)...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone apps en games > iPhone Apps
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #41  
Oud 19-12-10, 14:45
Ibrahim24 Ibrahim24 is offline
• iOS 7.0.4
• 7.0.4
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2010
Berichten: 52
Standaard

Even op wijzen dat dit met iPhone 3G NIET mogenlijk is. (VLC wordt niet geinstalleerd aangezien VLC 3GS/4G nodig heeft)
Gesponsorde links
Advertentie
Advertentie

  #42  
Oud 24-12-10, 10:49
djwouter12 djwouter12 is offline
• iOS 7.0 beta
• 6.1.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Dec 2010
Locatie: Rosmalen
Berichten: 80
Standaard

3fm sr10 wordt veel bekeken... zo als julie meschien gemerkt hebben waren er wat technieshe problemen de afgelopen week. dit komt doordat we zoveel bezoekers kregen...

in het begin was het zo dat de stream niet eens beschikbaar was doordat deze overbelast was geraakt daar is vanaf zondag verandering in gekomen we hebben 2 servers in een datacentrum te leen gekregen daar wordt flink op gestreamt... je kunt na de kerst vakantie de eerste kijk cijfers verwachten...

vanaf volgende week gaan er verschilende updates plaats vinden er komt ook ondersteuning voor android.. en we gaan meer streams toevoegen !


alvast bedankt names @myiphonetv
  #43  
Oud 02-01-11, 18:44
djwouter12 djwouter12 is offline
• iOS 7.0 beta
• 6.1.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Dec 2010
Locatie: Rosmalen
Berichten: 80
Standaard

de android support komt wat later eerst komt er een iPad support page op..

er worden ook nog steets zenders toegevoegd

MYIPHONE-TV
  #44  
Oud 04-01-11, 13:39
Timmy Timmy is offline
• iOS 4.3.4
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2007
Berichten: 29
Standaard

Hey Wouter,

Heb je gehoord van iWebKit? Hiermee kun je gemakkelijk WebApps maken in iPhone style en ze ook geschikt maken om toe te voegen aan je home screen en ze te gebruiken als een echte app.

Trouwens, als je nog hosting nodig hebt, ik ben de ontwikkelaar van WebSAB en ik kan je een subdomein aan bieden op mijn server en voor mijn .nl en .net domein. Denk aan, myiphonetv.websab.nl/net
Mocht je interesse hebben, dan kan je me een prive berichtje sturen of twitteren op @TimWachter
  #45  
Oud 04-01-11, 20:19
djwouter12 djwouter12 is offline
• iOS 7.0 beta
• 6.1.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Dec 2010
Locatie: Rosmalen
Berichten: 80
Standaard

Ik ken het... En zal het gaan gebruiken in versie 2.0 maar kun je ze dan ook als echte app maken ?
  #46  
Oud 04-01-11, 21:03
BasiX BasiX is offline
• iOS 8.3
• 8.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Mar 2008
Berichten: 52
Standaard

Ik ben hier ook al een tijdje mee bezig. Mijn iTV webapp is te vinden via iTV of iTV

Meer info is te vinden op One More Thing:
http://www.onemorething.nl/community...op-ios-devices




Laatst gewijzigd door BasiX; 04-01-11 om 21:05.
  #47  
Oud 05-01-11, 00:16
djwouter12 djwouter12 is offline
• iOS 7.0 beta
• 6.1.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Dec 2010
Locatie: Rosmalen
Berichten: 80
Standaard

de streams van de basix werken NIET op de iPad ...dat doen de mijne wel
  #48  
Oud 05-01-11, 00:27
BasiX BasiX is offline
• iOS 8.3
• 8.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Mar 2008
Berichten: 52
Standaard

Dat doen ze wel. De bug in VLC is opgelost. De streams zijn zo te zien precies hetzelfde. Alleen het uiterlijk van mijn webapp is anders.

Ik vind het trouwens niet echt netjes dat je me op Twitter voor "dief" uitmaakt, maar dat terzijde. Bij toeval kwam ik zonet in dit topic terecht, en ik vond het wel apart om het tegen te komen. Niks "gejat" dus, zoals jij het noemt.
  #49  
Oud 05-01-11, 00:33
djwouter12 djwouter12 is offline
• iOS 7.0 beta
• 6.1.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Dec 2010
Locatie: Rosmalen
Berichten: 80
Standaard

vind het niet netjes van je dat je dit nu doet want mijn cijfers liegen er niet om... en ik zou het fijn vinden als je je IP door geeft dan controleer ik even of jij dit niet eerder wist
  #50  
Oud 05-01-11, 01:43
Mhuberts Mhuberts is offline
• iOS 4.3.3
• 5.0 Beta
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2008
Locatie: Veghel
Berichten: 24
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door djwouter12 Bekijk bericht
vind het niet netjes van je dat je dit nu doet want mijn cijfers liegen er niet om... en ik zou het fijn vinden als je je IP door geeft dan controleer ik even of jij dit niet eerder wist
Ik kan beamen dat de versie van Bas prima werkt, ik gebruik hem al een tijdje. Werkt prima op zowel mijn iPad als iPhone. En er is niets gejat, de app is gewoon gebaseerd op hetzelfde idee.

Ik vind overigens de app van Bas veel mooier vormgegeven. Jou app is nogal onoverzichtelijk, het lettertype wat je hebt gebruikt vind ik lelijk en de zenders staan door elkaar heen. Probeer daar, samen met je dramatische spelling, eerst eens iets aan te doen. Ga niet zomaar mensen beschuldigen. De app van Bas is al een tijdje klaar, dat lijkt jouw app nog niet te zijn.
  #51  
Oud 05-01-11, 03:28
iCulture's schermafbeelding
iCulture iCulture is offline
Administrator
• iOS 17.1
• iPadOS 17.1
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Sep 2007
Locatie: Amsterdam
Berichten: 24.251
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door djwouter12 Bekijk bericht
vind het niet netjes van je dat je dit nu doet want mijn cijfers liegen er niet om... en ik zou het fijn vinden als je je IP door geeft dan controleer ik even of jij dit niet eerder wist
Tenzij je je beschuldigingen hard kunt maken raad ik je aan deze hier niet zomaar te spuien. We vragen onze gebruikers respectvol met elkaar om te gaan en jouw reactie(s) vallen daar vooralsnog niet onder. Beschouw dit als een vriendelijke hint in de goede richting.
  #52  
Oud 05-01-11, 04:50
djwouter12 djwouter12 is offline
• iOS 7.0 beta
• 6.1.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Dec 2010
Locatie: Rosmalen
Berichten: 80
Standaard

Ik heb hier van geleerd... Maar google loog niet toen ik het wouw maken en iedereen begint met iets dat er niet 100% goed uit ziet.. Nu heb omdat ik veel cometaar gehad en me eigenlijk moeten bewijzen de app gerebuild... Heb hem in het thema van de appstore omgetoverdt.. Het heeft me wel een nacht gekost... Maar we houden het nivau hoog..

Ik wil mijn excuses maken aan de jongen van itv en hun bedanken want door hun ben ik nu wel weer bezig geweest het heeft de app weer een duwtje gegeven..

Noujaa dan volgd nu een korte maar kragtige lijst!.

*1 de layout is helemaal omgegooit.. In het zelfde thema als de appstore

*2 een rating balk met sterren hoe meer sterren hoe populairder

3icontjes van ziggo en vlc player deze worden weergeven als ze nodig zijn

Ziggo staat er als je ziggo nodig hebt voor de stream en vlc staat er als je er vlc player voor nodig hebt.

Ala iemand nog toevoegingen heeft ze zijn welkom !

Www.djwouter.fiberhosted.nl

@myiphonetv
  #53  
Oud 05-01-11, 13:24
djwouter12 djwouter12 is offline
• iOS 7.0 beta
• 6.1.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Dec 2010
Locatie: Rosmalen
Berichten: 80
Standaard


nog een screenshot voor de liefhebbers
  #54  
Oud 07-01-11, 01:21
djwouter12 djwouter12 is offline
• iOS 7.0 beta
• 6.1.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Dec 2010
Locatie: Rosmalen
Berichten: 80
Standaard

er is weer een update geweest vandaag het is vanaf vandaag ook mogenlijk om een zender aan je homescreen toe te voegen ! dat doe je door middel als je een zender opent in het loading scherm onderin op het plusje te drukken en dan op "zet in beginscherm" dan komt automatiesh het logo van de zender in je homescreen + naam van de zender !

  #55  
Oud 07-01-11, 18:10
iMario's schermafbeelding
iMario iMario is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 7.1.2
• 8.4
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2008
Locatie: /SpringBoard
Berichten: 6.160
Standaard

Alleen Ziggo?! Heb ik wat aan...
  #56  
Oud 08-01-11, 02:30
djwouter12 djwouter12 is offline
• iOS 7.0 beta
• 6.1.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Dec 2010
Locatie: Rosmalen
Berichten: 80
Standaard

Je zegt het fout nu is het zo dat 85% van alle streams ziggo is er zijn aantal streams voor iedereen kijkbaar dat herken je aan het ziggo logo achter de zender...
  #57  
Oud 08-01-11, 06:45
shapezzz's schermafbeelding
shapezzz shapezzz is offline
• iOS 10.1.1
• 10.1.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Apr 2008
Berichten: 691
Standaard

Ik gebruik het nu ook werkt super zowel op de iPhone als op op de iPad
  #58  
Oud 08-01-11, 07:35
haroldv haroldv is offline
• iOS 10.0 beta
• 10.0 beta
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2008
Berichten: 306
Standaard

Ik kan de vlc player app nit vinden in de store, wel de vlc stream player, bedoelen jullie die?
__________________
Apple TV2 (4.2.1)
  #59  
Oud 08-01-11, 14:01
shapezzz's schermafbeelding
shapezzz shapezzz is offline
• iOS 10.1.1
• 10.1.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Apr 2008
Berichten: 691
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door haroldv Bekijk bericht
Ik kan de vlc player app nit vinden in de store, wel de vlc stream player, bedoelen jullie die?
Ik weet niet of deze ook werkt dat zou je even moeten proberen dan, ik had de VLC App een poosje terug gedownload toen ie gratis was en had 'm nog bewaard
  #60  
Oud 08-01-11, 14:29
djwouter12 djwouter12 is offline
• iOS 7.0 beta
• 6.1.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Dec 2010
Locatie: Rosmalen
Berichten: 80
Standaard

Ik heb een mail gestuurt naar vlc.. De app is en zal gratis blijven... En dat ik dus een hint gaf via jailbreak.. Om mensen te helpen... Wist niet dat niet mog omdat vlc toch gratis is....

Ik wacht af... Owjha #3fm webcam is nu ook beschikbaar voor gebruikers Zonder Vlc en Zonder ziggo
Reageren

Labels
live, live tv, ned1, ned2, ned3



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Live tv-kijken op de iPhone, met OrbLive iCulture Jailbreak apps en thema's 4 22-09-08 11:12
Ervaringen/meningen myiphone.be PauluS87 Koopinformatie Nederland 0 05-05-08 09:32
MYiPhone.be geeft 2 iPhone cases weg steven34 iPhone accessoires en onderdelen 5 12-02-08 18:24

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 16:08.