//

Avertinoo: steengoed radar-waarschuwingsprogramma

Avertinoo: steengoed radar-waarschuwingsprogramma discussie in iPhone Apps forum; ( verdwijnt na registratie ) Zijn er nog mensen die avertinoo gebruiken,voor wie het nog niet kent het is een cool radar waarschuwingsprogramma Avertinoo - Radar waarschuwing voor iPhone...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone apps en games > iPhone Apps
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 24-11-10, 20:56
kriss kriss is offline
• iOS 4.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2010
Locatie: turnhout
Berichten: 48
Standaard Avertinoo radar waarschuwingsprogramma

Zijn er nog mensen die avertinoo gebruiken,voor wie het nog niet kent het is een cool radar waarschuwingsprogramma Avertinoo - Radar waarschuwing voor iPhone
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 11-12-10, 14:13
apotheosis apotheosis is offline
• iOS 10.2.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Anders
 
Geregistreerd: Jan 2009
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 4.751
Standaard

Ik vind het geene vetten hoor; in wetteren staan er int midden van een baan waar je 70 per uur mag flitspalen, die staan er echt smerig want mensen die er nog nooit hebben gereden maken een grote kans om eraan te hangen, dat programmaatje hier duid die flitspalen 500m verder aan,wat een fout.
Dan kwam er de vorige keer een controle op maar dan veranderde het van afstand en weet ik veel en blijkbaar was deze ook dan toch nog op een andere baan enzo...??
Het werkt soms maar is helemaal niet perfect en ik heb ook geen zin om heel de tijd dat programmaatje te gaan opzetten.

Ik doe het op een andere manier; ik heb als belg/vlaming zijnde eerst de q-flits app gekocht en die van touring mobilis en flitsmeister.be; telkens ik mee de wagen vertrek en zeker als ik de autosnelweg op ga dan kijk ik eerst naar deze 3 programmaatjes, dan als ik zie het bv 14u30-15uur ofzo is zet ik ook nog eens snel m'n q-music op ;p. (ik doe dit uiteraard niet iedere halfuur omdat ik meestal zolang niet onderweg ben ook).
Deze zaken alleen al helpen al enorm en het leuke is ik niet heel de tijd zo'n programmaatje als als deze hier moet gaan opzetten .

Maar ieder zijn ding he, als anderen zoals u daar zo steengoeie ervaringen meehebben moet je het zeker niet late liggen .
  #3  
Oud 11-12-10, 14:39
biduilleur biduilleur is offline
• iOS 4.2.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Dec 2010
Locatie: Zuid Frankrijk
Berichten: 3
Standaard

Hoy

Het is waar dat Avertinoo een Frans product is, dat het radarbestand niet optimaal is voor België al is er al hard gewerkt om dit te verbeteren, maar we zijn graag een en al oor om dit verder te verbeteren met jullie hulp. In Nederland was het net iets makkelijker om de radars zowat perfect te zetten. Streetview van Google is ongelooflijk in Nederland. In België en zelfs Frankrijk is het maar zus en zo dus moeten we werken met wat we hebben.

Als er flitskasten niet op hun plek staan, er niet zijn .... spring even over naar het Avertinoo facebook van Pruis of forum en meldt het met zoveel mogelijk informatie. Je zal zien dat het heel snel in aanmerking wordt genomen.

Nu raad ik iedereen echt aan het klein gebruikshandleidingkje te lezen. Het is in 5 minuten gelezen en helpt je de basics te kennen.

Voor de mobiele radarmeldingen, die zijn 360° en niet richting gebonden al vragen we de richting bij het melden. Tijdens de waarschuwing zie je een pijl in jouw of tegengestelde richting om je een idee te geven... maar aangezien op kruispunten onze helden snel kunnen draaien ... werd er besloten om 360° te melden, beter teveel dan niet voldoende

om zeker te zijn waar de melding is hoef je snel even op het wereldbolletje te drukken (links boven) en een kaartje opent met de melding (autootje of driehoek) Neemt niet veel tijd in beslag ...
  #4  
Oud 11-12-10, 14:58
XIII's schermafbeelding
XIII XIII is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 16.1
• iPadOS 16.1
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Jul 2009
Berichten: 10.082
Standaard

//Discussies samengevoegd.
__________________
We are one, but we are not the same... Talk to each other!

Laatst gewijzigd door WDS001; 11-12-10 om 15:14.
  #5  
Oud 11-12-10, 16:41
kriss kriss is offline
• iOS 4.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2010
Locatie: turnhout
Berichten: 48
Standaard

Avetinoo is nog jong dus maken meer mensen er gebruik van dan zal het alleen maar beter worden,ik merk tijdens het gebruik soms een foutje maar meestal zit het juist . Tomtom zal in het begin ook wel foutjes gemaakt hebben niet ?
  #6  
Oud 11-12-10, 19:01
apotheosis apotheosis is offline
• iOS 10.2.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Anders
 
Geregistreerd: Jan 2009
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 4.751
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door kriss Bekijk bericht
Avetinoo is nog jong dus maken meer mensen er gebruik van dan zal het alleen maar beter worden,ik merk tijdens het gebruik soms een foutje maar meestal zit het juist . Tomtom zal in het begin ook wel foutjes gemaakt hebben niet ?
Tomtom is in 1ste plaats een navigatiesysteem om je baan te vinden, dat is hetgeen dat ding zo goed mogelijk moet doen .
Al de rest is natuurlijk mooi meegenomen maar je kan er nooit 100% op voort gaan wat flitspalen betreft enz...
  #7  
Oud 11-12-10, 19:03
kriss kriss is offline
• iOS 4.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2010
Locatie: turnhout
Berichten: 48
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door apotheosis Bekijk bericht
Tomtom is in 1ste plaats een navigatiesysteem om je baan te vinden, dat is hetgeen dat ding zo goed mogelijk moet doen .
Al de rest is natuurlijk mooi meegenomen maar je kan er nooit 100% op voort gaan wat flitspalen betreft enz...
Dat is waar tomtom is nog altijd een navigation softw en avertinoo een waarschuwingssoftw
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Discussier over Radar uitzending live! fabie1 Chat en geruchten 8 08-09-08 21:48

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 20:38.