//

App gekocht, later downloaden?

App gekocht, later downloaden? discussie in iPhone Apps forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik ben op dit moment in het buitenland met een trage internetverbinding. Nu zie ik dat vandaag Broken Sword gratis is, en wil deze graag ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone apps en games > iPhone Apps
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 02-01-11, 01:41
Peter_1's schermafbeelding
Peter_1 Peter_1 is offline
• iOS 5.1.1
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Feb 2008
Locatie: Voorburg
Berichten: 261
Standaard App gekocht, later downloaden?

Ik ben op dit moment in het buitenland met een trage internetverbinding. Nu zie ik dat vandaag Broken Sword gratis is, en wil deze graag dowloaden. Maar, 500mb. is niet te doen hier om te downloaden. Als ik de App nu 'koop', en deze heel kort al vast een stukje ga downloaden, en daarna op pauze zet, kan ik dan volgende week als ik weer thuis ben het restant downloaden?
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 02-01-11, 01:51
apotheosis apotheosis is offline
• iOS 10.2.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Anders
 
Geregistreerd: Jan 2009
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 4.751
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Peter_1 Bekijk bericht
Ik ben op dit moment in het buitenland met een trage internetverbinding. Nu zie ik dat vandaag Broken Sword gratis is, en wil deze graag dowloaden. Maar, 500mb. is niet te doen hier om te downloaden. Als ik de App nu 'koop', en deze heel kort al vast een stukje ga downloaden, en daarna op pauze zet, kan ik dan volgende week als ik weer thuis ben het restant downloaden?
Riskant, ik zou het niet durven .
Wat je kan doen is iemand die je kent of je ouders of weet ik veel je pc/laptop laten openen en bij je thuis de app laten downloaden he, probleem meteen opgelost, dan kan je deze maar spelen als je terug thuis bent natuurlijk.
Dat kan mss wel allemaal lukken maar in den buitenland zo'n risico's nemen zou ik niet doen.

Ik heb meerdere jaren geleden 50MB afgesurft; rekening van meer dan 600 euro, bij 500MB ben je een halve wagen mss kwijt .

Jij moet het weten.
  #3  
Oud 02-01-11, 07:31
Peter_1's schermafbeelding
Peter_1 Peter_1 is offline
• iOS 5.1.1
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Feb 2008
Locatie: Voorburg
Berichten: 261
Standaard

Het probleem is niet dat ik voor de data hoef te betalen, er is hier gratis Wi-Fi internet. Het punt is dat het zo traag is dat ik hier geen 500mb in een redelijke tijd kan downloaden. De vraag is : kan ik thuis de begonnen download afmaken?
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Ongewenste app gekocht (€719,99), geld terugvragen? Tomiikaaza iPhone Apps 96 15-06-11 22:57
Windows: Nieuwe PC gekocht/App's overzetten in Itunes tobyzitz iTunes 5 19-01-10 13:16
Bus app gekocht Razor0ne Archief 3 12-11-09 09:21
Windows: App downloaden - verwijderen - opnieuw downloaden tobyzitz iTunes 2 28-06-09 10:54

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 20:39.