//

iPhone Toont niet alle apps

iPhone Toont niet alle apps discussie in iPhone Apps forum; ( verdwijnt na registratie ) Voor de grap heb ik vanavond 400 apps op een iPhone 4 gezet, helaas toont de iPhone ,,maar,, 16 tab Bowden wat dus 124 apps ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone apps en games > iPhone Apps
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 08-01-11, 00:48
jorydeswart jorydeswart is offline
• iOS 4.3.3
• 4.3.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2010
Berichten: 17
Standaard iPhone Toont niet alle apps

Voor de grap heb ik vanavond 400 apps op een iPhone 4 gezet, helaas toont de iPhone ,,maar,, 16 tab Bowden wat dus 124 apps zijn. Tevens kan ik geen nieuw tabblad maken door de icoontjes te slepen. Het betreft een iPhone 4, heeft iemand enig idee hoe dit op te lossen is?

Alvast bedankt!
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 08-01-11, 10:34
apotheosis apotheosis is offline
• iOS 10.2.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Anders
 
Geregistreerd: Jan 2009
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 4.751
Standaard

Ik denk je 11 pagina's hebt met per pagina 16 apps op de normale manier. Als je ze in mappen steekt ken je er meer dan 1000 apps opzetten.

Als je naar rechts schuift zie je de zwarte pagina met zoek in iphone, daar kan je apps zoeken en vinden. .
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Alle Cydia apps doen t niet psp2000sam Jailbreak apps en thema's 0 07-01-10 17:51
Niet alle apps zichtbaar in 3.0? joice iPhone Apps 5 07-07-09 21:37
[ICY] Niet alle apps te zien francebramie Jailbreak apps en thema's 3 10-04-09 18:46

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 19:59.