//

Gezocht: Calendar app die uitnodiging kan sturen!

Gezocht: Calendar app die uitnodiging kan sturen! discussie in iPhone Apps forum; ( verdwijnt na registratie ) Vraagje. In principe werkt de agenda/calender functie die standaard op de Iphone zit prima. Ook het synchnoseren met Outlook 2007 werkt gewoon goed. ECHTER, een ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone apps en games > iPhone Apps
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 10-01-11, 11:56
iphonedre iphonedre is offline
• iOS 5.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2011
Berichten: 23
Standaard Gezocht: Calendar app die uitnodiging kan sturen!

Vraagje. In principe werkt de agenda/calender functie die standaard op de Iphone zit prima. Ook het synchnoseren met Outlook 2007 werkt gewoon goed.

ECHTER, een probleem! Ik kan wanneer ik een agendapunt aanmaak in de agenda(op de Iphone) geen uitnodiging naar derden sturen! Ik moet dan eerst sync'en met outlook, en vanaf daar dan weer mensen uitnodigen. Maar dat is natuurlijk waardeloos.

Hebben jullie een suggestie? Ik vind het idee van Google calendar die dat wel schijnt te kunnen wat omslachtig?
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 12-01-11, 15:07
iphonedre iphonedre is offline
• iOS 5.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2011
Berichten: 23
Standaard

niemand ?

Week Cal lijkt me wel geschikt trouwens!

Laatst gewijzigd door iphonedre; 12-01-11 om 15:13.
  #3  
Oud 12-01-11, 15:18
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Week Cal kan uitnodigingen zenden. "Invitees" heet dat in mijn Engelse versie.
  #4  
Oud 12-01-11, 15:22
iphonedre iphonedre is offline
• iOS 5.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2011
Berichten: 23
Standaard

super! Meteen een vraag over deze app. Wanneer de app echt uit is(dus ook niet in multitask) krijg je dan alsnog een melding bij een event(als je dat van tevoren had ingesteld natuurlijk)
  #5  
Oud 12-01-11, 15:32
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Ja, dat krijg je want deze app haalt en zet zijn data ook uit de iPhone Calendar app, lokaal of zoals in mijn geval van MobileMe.

Dit appje lijk verdacht veel op de iCal van de Mac en iPad.
  #6  
Oud 12-01-11, 17:01
pclahsen's schermafbeelding
pclahsen pclahsen is offline
• iOS 6.1.3
• 5.0.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2007
Locatie: Den Haag
Berichten: 606
Standaard

Als je Mobile Me hebt is er in de bestaande iPhone agenda wel de mogelijkheid mensen uit te nodigen (Firmware 4.1 en verder). Kijk in een afspraak en dan zie je 'genodigden' staan. Hier kun je mensen uit je adresboek toevoegen. Deze mensen krijgen dan een soort uitnodiging, welke mensen die geen Mobile Me hebben wel kunnen lezen maar helaas niet importeren geloof ik.
  #7  
Oud 14-01-11, 20:51
lssn1969 lssn1969 is offline
• iOS 4.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2011
Berichten: 2
Standaard calengoo

Hi,

Ik gebruik calengoo dat werkt super. Ik koppel hem aan mijn gmail agenda. In gmail heb ik agenda van mezelf, mijn vrouw en kids met vrije dagen school enzo. Dan nog op mijn werk een sync tool van outlook met gmai en in calengoo veegt hij alles bij elkaar en kan ik vanuit 1 app eigenlijk 4 agenda's beheren en uitnodigen wie ik wil.

Succes,

PAtrick
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
App die berichten kan sturen, maar wel 'veilig'. Dus geen what'sapp:) iphonedre iPhone Apps 6 07-01-11 21:48
Gezocht: PDF reader die met lagen/hyperlinks kan werken CRR iPhone Apps 2 23-11-10 22:29

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 13:13.