//

bite sms vervanger?

bite sms vervanger? discussie in iPhone Apps forum; ( verdwijnt na registratie ) ik heb al lopen zoeken maar kan helaas niets vinden. Bitesms is eigenlijk nog de enige reden waarom ik mij iPhone gejailbreakt heb. Nu 4.3 ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone apps en games > iPhone Apps
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 09-03-11, 14:28
johnnybt johnnybt is offline
• iOS 10.3.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2009
Locatie: Velp
Berichten: 151
Standaard bite sms vervanger?

ik heb al lopen zoeken maar kan helaas niets vinden. Bitesms is eigenlijk nog de enige reden waarom ik mij iPhone gejailbreakt heb. Nu 4.3 er aan zit te komen zit ik erover te denken om mij iPhone maar meteen te upgraden en geen jailbreak meer te gebruiken.

mijn vraag is nu: is er een legaal programma dat hetzelfde doet als bitesms? maakt niet uit als ik er voor moet betalen ofzo....

iemand enig idee?
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 09-03-11, 14:46
Bomans's schermafbeelding
Bomans Bomans is offline
• iOS 11.1
• 10.2
• Besturingssysteem: OS X
 
Geregistreerd: Feb 2008
Locatie: België
Berichten: 7.361
Standaard

Bitesms staat net in cydia omdat het allerlei handige functies heeft die niet toegelaten worden door Apple in de appstore.

Ik vrees dus dat er geen alternatieven te vinden zijn in de appstore
  #3  
Oud 09-03-11, 15:02
iWiefring's schermafbeelding
iWiefring iWiefring is offline
 
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2010
Locatie: Limburg (NL)
Berichten: 2.133
Stuur een bericht via MSN naar iWiefring
Standaard

Dat is het enige maar dan ook het enige nadeel aan Apple. Je mag niets doen wat anders is als hun eigen applicaties, maar wel met hun applicaties te maken heeft in een of andere manier. Dat vind ik zo jammer hè. Je mag geen thema's of wat dan ook, voor dat soort dingen moet je allemaal je iPhone jailbreaken, en als je het niet goed doet en hij is kapot is je garantie ook nog eens weg.. Dus zoveel heb je er dan niet meer aan hè? Dat is het enige grote verschil tussen iPhone's en normale telefoons..
__________________
"Nothing will ever end war unless the people themselves refuse to go to war." -Albert Einstein
  #4  
Oud 09-03-11, 15:17
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Je kan het ook van de andere kant bekijken. Stel je voor dat je op een iPhone standaard alles kan installeren wat je na een jailbreak ook kan, ook de gekraakte apps met malware.

Dan kan je dit forum sluiten en Apple kan dan 5.000 mensen in dienst nemen voor hun helpdesks om al die vragen te beantwoorden die op dit forum gesteld worden na een jailbreak.

Wat BiteSMS betreft: Apple heeft als producent van mobiele telefoons ook een verantwoordelijkheid ten opzichte van de providers en kan niet zo maar toelaten dat er met het MobileSubstrate wordt geknoeid. Of dat de modem firmware van een iPad op een iPhone wordt geïnstalleerd met alle gevolgen van dien.

Laatst gewijzigd door Guest-20180925190238; 09-03-11 om 15:21.
  #5  
Oud 18-08-11, 11:22
Roosje Roosje is offline
• iOS 4.3.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2008
Berichten: 8
Standaard

Ook ik zie enkel nog bitesms als reden om m'n jailbreak te houden.. Ik begrijp door de weinige reacties hierboven dat er geen alternatief is in de app store?
  #6  
Oud 18-08-11, 11:57
johnnybt johnnybt is offline
• iOS 10.3.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2009
Locatie: Velp
Berichten: 151
Standaard

Nee helaas niet volgens mij. Ben ook nog steeds zoekende
  #7  
Oud 18-08-11, 12:42
Roosje Roosje is offline
• iOS 4.3.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2008
Berichten: 8
Standaard

Jammer, dan hou ik m'n JB maar. Lijkt me verschrikkelijk om weer elke keer naar die normale sms app te moeten ipv antwoorden met 1 druk op de knop.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Bite sms, SBsettings, winterboard probleem Timmy89 Jailbreak apps en thema's 4 20-04-11 16:29
bite sms met 4.0 phone2go iPhone Apps 1 24-06-10 12:50
Bite sms : veranderen van toestel racekonijn Jailbreak apps en thema's 4 12-10-09 09:09
BITE SMS verzend wel ma komt niet aan peterjk Jailbreak apps en thema's 11 11-02-09 16:04
nieuwe SMS melding in BITE?? EatBeaver Jailbreak apps en thema's 5 21-01-09 15:11

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 13:36.