//

Uitzendinggemistbeta

Uitzendinggemistbeta discussie in iPhone Apps forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik kwam vandaag erachter dat de beta website van uitzendinggemist op mijn iPad niet meer werkt. site geeft an dat de uitzending beschikbaar is voor ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone apps en games > iPhone Apps
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 11-03-11, 22:48
macoky macoky is offline
• iOS 4.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Apr 2009
Berichten: 12
Standaard Uitzendinggemistbeta

Ik kwam vandaag erachter dat de beta website van uitzendinggemist op mijn iPad niet meer werkt. site geeft an dat de uitzending beschikbaar is voor de iPad. Ben ik de enige met dit probleem ?

Laatst gewijzigd door macoky; 19-03-11 om 11:32. Reden: opgelost
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 11-03-11, 23:08
chaser2600's schermafbeelding
chaser2600 chaser2600 is offline
• iOS 5.1
• 5.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jan 2008
Berichten: 306
Stuur een bericht via MSN naar chaser2600
Standaard

Dit is geen probleem. Er is nu een app dus de website werkt inderdaad niet meer
  #3  
Oud 11-03-11, 23:22
macoky macoky is offline
• iOS 4.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Apr 2009
Berichten: 12
Standaard

Helaas is er nog geen native iPad app
  #4  
Oud 12-03-11, 13:53
awdehaan awdehaan is offline
• iOS 8.3
• 8.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2008
Berichten: 43
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door macoky Bekijk bericht
Ik kwam vandaag erachter dat de beta website van uitzendinggemist op mijn iPad niet meer werkt. site geeft an dat de uitzending beschikbaar is voor de iPad. Ben ik de enige met dit probleem ?
Ik vermoed dat het te maken heeft met de videostreaming naar Apple TV. 10-03-2011 werkte de website namelijk nog wel. Dit net na de 4.3 update. De videostreaming naar Apple TV werkte ook namelijk.
Helaas...
  #5  
Oud 12-03-11, 14:22
macoky macoky is offline
• iOS 4.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Apr 2009
Berichten: 12
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door awdehaan Bekijk bericht
Ik vermoed dat het te maken heeft met de videostreaming naar Apple TV. 10-03-2011 werkte de website namelijk nog wel. Dit net na de 4.3 update. De videostreaming naar Apple TV werkte ook namelijk.
Helaas...
Je bedoeld omdat ik een Apple tv 2 op het netwerk heb de website op de iPad niet meer werkt ? Enig idee hoe ik dat kan oplossen ? Ik had al z'n vermoeden dat het te maken had met mijn update naar iOS 4.3 maar aangezien de website op een iPad met 4.2 ook niet werkte kon dat volgens mij niet de reden zijn.
  #6  
Oud 12-03-11, 14:52
bassmanjunior bassmanjunior is offline
• iOS 11.3
• 11.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2010
Locatie: Gouda
Berichten: 118
Standaard

Hier werkt het perfect. Kan via de beta website vanaf de iPad streamen naar de Apple tv2.

Bassmanjunior
__________________
iPad 64Gb 3G, New iPad 32Gb 4G, iPad Air 2 64Gb Wi-Fi, iPhone 7, iPod nano 5, Apple TV2, Apple TV4, Apple Watch 2
  #7  
Oud 12-03-11, 17:46
macoky macoky is offline
• iOS 4.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Apr 2009
Berichten: 12
Standaard

Hier een kleine aanvulling op het probleem. Ik ben er nu achter dat het via een G3 netwerk wel werkt. Dus het heeft met mijn Wi-Finetwerk te maken of met de internetverbinding van UPC. Ik snap er dus helemaal niets meer van. Hen mijn Apple tv uit het netwerk gehaald maar dat maakt ook niets uit. Moet ik misschien in mijn airport extreme wat ander instellen..... Wtf
  #8  
Oud 13-03-11, 13:00
awdehaan awdehaan is offline
• iOS 8.3
• 8.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2008
Berichten: 43
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door macoky Bekijk bericht
Hier een kleine aanvulling op het probleem. Ik ben er nu achter dat het via een G3 netwerk wel werkt. Dus het heeft met mijn Wi-Finetwerk te maken of met de internetverbinding van UPC. Ik snap er dus helemaal niets meer van. Hen mijn Apple tv uit het netwerk gehaald maar dat maakt ook niets uit. Moet ik misschien in mijn airport extreme wat ander instellen..... Wtf
Je hebt ook je Apple TV geupdate?
  #9  
Oud 13-03-11, 13:13
macoky macoky is offline
• iOS 4.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Apr 2009
Berichten: 12
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door awdehaan Bekijk bericht
Je hebt ook je Apple TV geupdate?
Dat heb ik, ik krijg nu toch sterk het vermoeden dat het niet aan mij ligt. Ondertussen heb ik een airportexpress rechtstreeks aan mijn upc modem aangesloten en het werkt nog steeds niet. Hier de laatste config die ik gebruik om achter het probleem te komen.

- Internet van UPC (op 10 maart 2011 netwerkwerkzaamheden)
- Airportexpress rechtstreeks aangesloten op UPC modem ( standaard instellingen )
- iPad ios 4.3 en iPad met ios 4.2

bijzonderheden:
- werkt wel via g3
- als ik op mijn mac ( dus niet iPad ) naar de "oude" website ga en bij instellingen kies voor silverlight dan geeft uitzending gemist weer dat ik blijkbaar in het buitenland ben. Dat ben ik dus niet.
  #10  
Oud 13-03-11, 16:21
awdehaan awdehaan is offline
• iOS 8.3
• 8.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2008
Berichten: 43
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door macoky Bekijk bericht
Dat heb ik, ik krijg nu toch sterk het vermoeden dat het niet aan mij ligt. Ondertussen heb ik een airportexpress rechtstreeks aan mijn upc modem aangesloten en het werkt nog steeds niet. Hier de laatste config die ik gebruik om achter het probleem te komen.

- Internet van UPC (op 10 maart 2011 netwerkwerkzaamheden)
- Airportexpress rechtstreeks aangesloten op UPC modem ( standaard instellingen )
- iPad ios 4.3 en iPad met ios 4.2

bijzonderheden:
- werkt wel via g3
- als ik op mijn mac ( dus niet iPad ) naar de "oude" website ga en bij instellingen kies voor silverlight dan geeft uitzending gemist weer dat ik blijkbaar in het buitenland ben. Dat ben ik dus niet.
Ik zou hier geen oplossing voor weten. Ik denk dat het goed is om alles opnieuw in te stellen. Of je provider bellen.
  #11  
Oud 19-03-11, 11:31
macoky macoky is offline
• iOS 4.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Apr 2009
Berichten: 12
Standaard

Vraagt mij niet hoe maar opeens werkt het weer. Blijkbaar heft UPC of de publieke omroep meegelezen
  #12  
Oud 26-03-11, 10:07
Graf Zum Kotzen Graf Zum Kotzen is offline
• iOS 15.1.1
• iPadOS 15.1
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Dec 2008
Locatie: Utrecht
Berichten: 146
Unhappy iPad 2 kan niet op beta.uitzendinggemist.nl

Hoi,

Ik kom niet met mijn nieuwe iPad 2 op beta.uitzendinggemist.nl. Herkennen jullie dat probleem?

Wim
Reageren

Labels
ipad, uitzendinggemistbeta



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 14:42.