//

apps van pc naar iphone synchen failed..

apps van pc naar iphone synchen failed.. discussie in iPhone Apps forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb sinds gister weer een iphone in mijn bezit (nieuw exemplaar 3GS vanuit KPN). Door het verlies van mijn oude iphone en een pc ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone apps en games > iPhone Apps
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 20-03-11, 20:07
Jazz. Jazz. is offline
• iOS 4.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2010
Berichten: 2
Unhappy apps van pc naar iphone synchen failed..

Ik heb sinds gister weer een iphone in mijn bezit (nieuw exemplaar 3GS vanuit KPN). Door het verlies van mijn oude iphone en een pc crash (pech.. alle apps weg) ben ik ze opnieuw gaan kopen (en wat andere apps).

Omdat ik op deze locatie geen 3g heb, heb ik ze vanuit itunes op mijn pc aangeschaft. Nu wil ik deze overzetten, wat opzich nog geen problemen geeft.

Totdat ik op synchroniseer klik, dan gaat ie installeren en dan zodra hij klaar is verdwijnen alle apps weer.

Ik heb alle mogelijkheden bekeken, maar ik kan het probleem niet vinden. Ook tijdens het speuren op fora heb ik het niet gevonden. (tenzij ik niet goed gekeken heb )

Wie heeft er een verklaring voor?
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 21-03-11, 19:40
nila nila is offline
• iOS 3.1.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2010
Berichten: 4
Standaard

Same here. Synchroniseren van nieuwe app updates werkt niet via iTunes (ook niet via de app store trouwens)
  #3  
Oud 21-03-11, 19:41
Jazz. Jazz. is offline
• iOS 4.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2010
Berichten: 2
Standaard

Ik kreeg hem uiteindelijk aan de praat door hem te erkennen als nieuwe iphone..
Wel weer al mijn muziek en contacten verwijderd.. Argh..

Maar, het werkt weer
Reageren

Labels
itunes app pc



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
iPhone: Problemen Jailbreak 4.2.1 FAILED Failed en nog eens Failed hezzens Jailbreak 19 28-08-11 11:35
De icons van gedownloade apps downloaden van Iphone naar PC! iphone2gdude Jailbreak apps en thema's 3 10-01-10 10:00
probleem met apps synchen. Geus iPhone Apps 8 03-03-09 22:29
Waarom Synchen mijn mails van outlook niet met de iPhone ? dendirk iTunes 6 10-08-08 12:25

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 04:34.