//

Nieuwe versie Viber (met tekstberichten) maar kort in Appstore??

Nieuwe versie Viber (met tekstberichten) maar kort in Appstore?? discussie in iPhone Apps forum; ( verdwijnt na registratie ) Raar! Kreeg half uurtje geleden appstore melding voor update van Viber. Ik heb het geinstalleerd en nieuwe functies als textmessaging zijn nu beschikbaar. Dus ik ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone apps en games > iPhone Apps
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 29-03-11, 12:53
koekjedebij koekjedebij is offline
• iOS 8.1.2
• 8.1.2
• Besturingssysteem: Linux
 
Geregistreerd: Apr 2009
Berichten: 298
Standaard Nieuwe versie Viber (met tekstberichten) maar kort in Appstore??

Raar!

Kreeg half uurtje geleden appstore melding voor update van Viber.
Ik heb het geinstalleerd en nieuwe functies als textmessaging zijn nu beschikbaar.

Dus ik pak mijn andere iphone om het ook te upgraden, krijg ik 'update niet meer beschikbaar'????

Nu al weer ingetrokken?
Ik wil dus op mijn 1e foon gaan downgraden omdat ze vast een goede reden voor hebben. Maar hoe downgrade je een app?
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 29-03-11, 12:57
wouter1981's schermafbeelding
wouter1981 wouter1981 is offline
• iOS 9.2
• 9.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2008
Locatie: Twente
Berichten: 3.987
Standaard

Hij lijkt inderdaad teruggetrokken. Wanneer je op je pc bij verwijderde items kijkt dan staat daar de oude viber versie (indien geüpdate). verwijder de nieuwe en zet de oude .ipa terug in iTunes.
__________________
Geen hulpvragen via PM. Stel je vraag op het forum, hebben anderen er ook iets aan.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
iPhone 4 oorspeaker doet niet tijdens het gesprek, maar wel met Viber?? adempinar iPhone algemeen 0 14-04-11 23:21
iPhone: iPhone met 3.1.3 updaten naar nieuwe versie stefaaaan Jailbreak 6 10-01-11 16:23
Nieuwe Iphone met nieuwe versie gekocht.. Johannn Archief 13 07-10-07 14:15

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 08:57.