//

App store verdwenen uit home screen

App store verdwenen uit home screen discussie in iPhone Apps forum; ( verdwijnt na registratie ) goedemiddag! ik zat vanmiddag even de instellingen van mijn locatieverzieningen en berichtgeving te veranderen zodat hopelijk mijn batterij wat langer mee gaat. Ik heb een ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone apps en games > iPhone Apps
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 22-04-11, 15:09
m@ikel m@ikel is offline
• iOS 4.3.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2008
Berichten: 13
Standaard App store verdwenen uit home screen

goedemiddag!

ik zat vanmiddag even de instellingen van mijn locatieverzieningen en berichtgeving te veranderen zodat hopelijk mijn batterij wat langer mee gaat.
Ik heb een iPhone 4, 32GB, zwart en hij draait op firmware 4.3.2, nadat ik ermee klaar was viel mij op dat ik de app store niet meer terug vind op mijn home screen... ook via facetime zoeken werkt niet, en als ik via de iphone app van iphoneclub een link open naar een bepaalde app, probeerd hij deze in safari te openen en krijg ik een foutmelding.
Ik heb geen jailbreak uitgevoerd op mijn iPhone.
Ik heb een harde reset geprobeerd door de home toets en de sleep toets ingedrukt te houden totdat het apple logo verschijnt, helaas geen resultaat.

iemand een idee waar dit aan kan liggen? en hoe ik de app store weer terug krijg?

alvast bedankt,
M@ikel
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 09-05-11, 14:07
WINDMILL WINDMILL is offline
• iOS 4.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2009
Berichten: 16
Standaard

Weet het niet zeker, maar denk dat ik je kan helpen. Waarsschijnlijk heb je met de instellingen van je Iphone zitten spelen en de App uitgeschakeld. Kijk eens onder Instellingen, Algemeen en dan Beperkingen. Log hier in en activeer de App Store. Kijk nu een op je homescreen en als het goed is staat hij er weer in.....
Suc6
  #3  
Oud 18-05-11, 17:14
m@ikel m@ikel is offline
• iOS 4.3.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2008
Berichten: 13
Standaard

sorry was nog vergeten te reageren, daar lag inderdaad de fout

bedankt!
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 19:23.