//

Apple's Keynote en Pages

Apple's Keynote en Pages discussie in iPhone Apps forum; ( verdwijnt na registratie ) Beste, ik ben aan het twijfelen of ik Pages en keynote, geen van beide of één van de twee zou downloaden. Zou iemand mij wat ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone apps en games > iPhone Apps
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 12-06-11, 20:08
brent brent is offline
• iOS 5.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: May 2010
Locatie: Edegem (Antwerpen)
Berichten: 27
Lightbulb Apple's Keynote en Pages

Beste,
ik ben aan het twijfelen of ik Pages en keynote, geen van beide of één van de twee zou downloaden.
Zou iemand mij wat raad kunnen geven?
Is het handig werken ondanks het kleine scherm van de iphone
Ik heb een iphone 3gs, dus is deze niet te traag? en is het geen probleem dat ik niet de hoge schermresolutie heb van een iphone 4?
Ik werk op mijn pc met windows en dus ook met Microsoft Office. Blijft de inhoud en Lay-out van teksten/presentatie's helemaal hetzelfde in Powerpoint en Word?
Mischien nog wat andere weetjes, opmerkingen, tips?
Alvast bedankt
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 15-06-11, 21:35
Razors Razors is offline
• iOS 7.0.6
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jan 2011
Berichten: 71
Standaard

Ikzelf heb ook een 3GS en het werkt vlot en ondanks het kleine scherm zal je niet zitten klungelen met je vingers.

In begin stond ik hier zeer sceptisch over, want zeg nu eerlijk, die kleine display?

Maar het is me positief bevallen en ik raad het zeker aan, zo heb ik dan Pages, Keynote en Numbers aangeschaft. Een extraatje voor mij was dan Keynote remote sinds ik gebruik maak van een Macbook Pro waar iWork opstaat.

Wel is het in begin wat zoeken naar bepaalde functies, maar eenmaal bezig leer je het al snel.
Lay out en dergelijke is ook wat zoeken in begin maar wereldrampen zijn dit niet

Het synchroniseert ook zeer gemakkelijk
  #3  
Oud 16-06-11, 07:40
brent brent is offline
• iOS 5.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: May 2010
Locatie: Edegem (Antwerpen)
Berichten: 27
Standaard

Ik, bedankt. Pages heb ik al gedownload. Zeer goed programma met veel mogelijkheid tot synchroniseren. Alles is volledig over te zetten naar Microsoft.

Keynote staan meer slechte reacties tussen de recensies in iTunes. Maar ik denk wel dat ik hem ga downloaden
Reageren

Labels
apps, keynote, pages



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
iDisk pages doc in pages openen op de iPad. Roogbass iPad algemeen 0 12-07-10 09:05

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 10:00.