//

Dock 2.0 app Verander Thema en Icons SSH

Dock 2.0 app Verander Thema en Icons SSH discussie in iPhone Apps forum; ( verdwijnt na registratie ) Hoi Iedereen, Ik heb onlangs de Cydia app "Dock 2.0" gekocht en wilde het thema hiervan aanpassen. (inclusief de iconen) Met gebruik van SSH heb ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone apps en games > iPhone Apps
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 23-06-11, 19:03
IphoneMadnezZ IphoneMadnezZ is offline
• iOS 4.3.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2011
Berichten: 1
Standaard Dock 2.0 app Verander Thema en Icons SSH

Hoi Iedereen,

Ik heb onlangs de Cydia app "Dock 2.0" gekocht en wilde het thema hiervan aanpassen. (inclusief de iconen)

Met gebruik van SSH heb ik de volgende map gevonden: Applications/Dock.app/Themes

(Je kopieert een thema map naar je computer en kunt de PNG bestanden hierin vervangen of aanpassen. Vervolgens verander je de naam van je thema map en kopieer je deze terug naar dezelfde locatie op je iphone. Op deze manier heb ik Dock 2.0 al aardig aangepast)

Weet iemand misschien hoe je bijvoorbeeld de grootte van de iconen in Dock 2.0 kunt aanpassen of ze kunt masken?

Apps zoals Masks en Springtomize werken niet met Dock 2.0.
De tweak GrayScaleIcons werkt echter wel dus er moet een manier zijn lijkt me.

Als iemand enig idee heeft hoor ik het graag
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

Reageren

Labels
dock, icon, mask, ssh, theme



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
thema problemen (icons laden niet ) Smartienator Jailbreak apps en thema's 4 05-03-11 10:40
Hoe verander ik mijn toetsenbord thema? robje33 Archief 3 29-01-10 22:23
Icons in dock verlagen Livebox Jailbreak apps en thema's 4 08-01-10 21:28
5 dock icons timmeh Archief 1 04-04-08 17:00
Afmetingen summerboard icons en dock AeronNL Jailbreak apps en thema's 4 27-11-07 00:07

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 13:12.