//

Apps Iphone 2g

Apps Iphone 2g discussie in iPhone Apps forum; ( verdwijnt na registratie ) Gisteravond heb ik mijn iphone 2G uit de kast gehaald en opnieuw geinstalleerd met ios 3.3.1. Cydia staat er inmiddels op, nu alleen de applicaties ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone apps en games > iPhone Apps
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 24-06-11, 10:27
Pringle Pringle is offline
• iOS 4.2.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2007
Berichten: 51
Standaard Apps Iphone 2g

Gisteravond heb ik mijn iphone 2G uit de kast gehaald en opnieuw geinstalleerd met ios 3.3.1. Cydia staat er inmiddels op, nu alleen de applicaties nog.

Omdat bijna alle apps gemaakt zijn voor ios 4 ben ik benieuwd welke er nog goed draaien op de 2G. Wie weet nog welke apps hij\zij veel gebruikte op de 2G met goede performance .
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 01-07-11, 18:49
Bubbly's schermafbeelding
Bubbly Bubbly is offline
• iOS 10.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2010
Locatie: Nederland
Berichten: 2.876
Standaard

Ik denk niet dat het goed is om terug te gaan denken aan apps die 3-2 jaar geleden goed draaiden, want (afgezien van dat je er toch weinig van kunt herinneren,) 99% van die apps zal een update of vervanger hebben gekregen. Daarnaast zul je - afgezien van de meest gebruikte apps - niet per se namen apps die jou ook interesseren

Aangezien de meeste apps op iOS 3 draaien, zou ik ze gewoon uitproberen! Niets beter dan je eigen ervaring met je eigen iDevice toch?
  #3  
Oud 04-07-11, 15:09
Pringle Pringle is offline
• iOS 4.2.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2007
Berichten: 51
Standaard

Waarom zou je niet terug gaan na apps van 2-3 jaar geleden. Ik geef je wel gelijk dat er weinig mensen nog gebruik maken van een Iphone 2G.

Daarom lijkt me het ook handig om hier een aantal apps neer te zetten. Degene die nog een Iphone 2g hebben hoeven dan niet veel tijd in het uitzoeken te besteden.
  #4  
Oud 08-07-11, 06:07
Bubbly's schermafbeelding
Bubbly Bubbly is offline
• iOS 10.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2010
Locatie: Nederland
Berichten: 2.876
Standaard

Omdat bijna alle apps gemaakt zijn voor ios 4 ben ik benieuwd welke er nog goed draaien op de 2G. Wie weet nog welke apps hij\zij veel gebruikte op de 2G met goede performance .

Waarom zou je niet terug gaan na apps van 2-3 jaar geleden.

Omdat die apps onderhand niet meer bestaan of zijn doorontwikkeld.. Vaak worden oudere versies en telefoons niet meer ondersteund, omdat het programma er simpelweg niet goed genoeg kan draaien. Ze hebben dan ook liever 10 gebruikers minder dan 10 negatieve waarderingen in de recensies.

Afgezien van de 2G zelf heeft de tijd niet stilgestaan.

Minder dan 1% heeft nog een iPhone 2G; mijn persoonlijke tip is een 3GS of 4 te halen, desnoods tweedehands. 3GS zou ik sowieso niet eerstehands halen. Tip blijft staan, al heb je een 3G
  #5  
Oud 08-07-11, 09:46
remundo7000's schermafbeelding
remundo7000 remundo7000 is offline
• iOS 15.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: OS X
 
Geregistreerd: Jun 2009
Locatie: Rotterdam
Berichten: 636
Standaard

Ik heb sinds kort (ook) een iPhone 2G, en het verbaast me hoeveel apps juist wel werken op iOS 3.1.3! Het aantal apps dat niet werkt is nog niet zo groot.
Daar zitten wel bekende namen bij, zoals ibooks, NOS teletekst en bijna alle fotografie-apps.
  #6  
Oud 08-07-11, 16:15
Bubbly's schermafbeelding
Bubbly Bubbly is offline
• iOS 10.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2010
Locatie: Nederland
Berichten: 2.876
Standaard

Nou dat is mooi.. Als je er meer weet zal TS dat vast op prijs stellen
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Apps verwijderen van eerder gekochte maar niet geinstalleerde apps Kitty0101 iPhone Apps 17 23-11-13 16:21

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 14:38.