//

Time management app die vooruit kijkt ipv achteruit

Time management app die vooruit kijkt ipv achteruit discussie in iPhone Apps forum; ( verdwijnt na registratie ) Al een tijdje ben ik op zoek naar een specifieke soort app, maar steeds opnieuw kom ik enkel apps tegen waarbij je gewerkte tijd achteraf ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone apps en games > iPhone Apps
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 08-09-11, 20:46
TheBishop TheBishop is offline
• iOS 4.2.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2011
Berichten: 3
Standaard Time management app die vooruit kijkt ipv achteruit

Al een tijdje ben ik op zoek naar een specifieke soort app, maar steeds opnieuw kom ik enkel apps tegen waarbij je gewerkte tijd achteraf kunt registreren en dus altijd naar het verleden kijkt.

Ik vroeg me af of iemand ooit een app is tegengekomen waar je activiteiten in kunt zetten en vervolgens kun aangeven wat je inschatting is van hoeveel tijd je er aan kwijt bent (liefst met marges). Dit werkt natuurlijk ideaal als je aangeeft dat je in een week op dagen ma-vr een x aantal uren hebt en de app zelf uitrekent of wat je wilt verzetten qua werk überhaupt wel kan, of inzichtelijk maakt hoe hoog de werkdruk komt te liggen.

Ik weet bijvoorbeeld voor de komende 2 maanden ongeveer wel wat ik wil doen qua bezigheden en hoeveel tijd ik kwijt ben per brokje werk. Maar ik wil eigenlijk twee volledig vrije dagen per week houden voor andere werkzaamheden. Ik kan alle losse zaken wel met de hand onder elkaar zetten en met een calculator alles uitrekenen, maar zodra ik merk dat ergens een activiteit meer tijd kost dan verwacht (zelfs meer dan de marges), zou zo'n app automatisch moeten kunnen weergeven dat verderop in de tijd het spaak gaat lopen.

Iemand enig idee of er zoiets is? Zou namelijk een uitkomst zijn!
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 08-09-11, 20:55
XIII's schermafbeelding
XIII XIII is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 16.1
• iPadOS 16.1
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Jul 2009
Berichten: 10.082
Standaard

Het is niet de hoofdfunctionaliteit, maar bij Remember The Milk kun je voor taken die je aanmaakt (ook) de geschatte tijd invullen en het totaal zien van de taken die je selecteert (je moet dan wel zelf nog uitrekenen of dat in je budget past).

Het is een webgebaseerde dienst die ook een iPad en iPhone App heeft.
__________________
We are one, but we are not the same... Talk to each other!
  #3  
Oud 08-09-11, 21:45
TheBishop TheBishop is offline
• iOS 4.2.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2011
Berichten: 3
Standaard

Thx! Is idd een stukje functionaliteit die ik zoek. Echter is het net niet geïntegreerd genoeg voor waar ik het voor wil gebruiken.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
3gs microfoon vooruit/achteruit spoelen dutran iPhone algemeen 3 05-10-09 19:39
Tonen naam persoon die belt ipv nummer Eagleman Unlock [archief] 8 03-04-08 11:58

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 12:12.