//

Verwijderde app blijft push-berichten sturen

Verwijderde app blijft push-berichten sturen discussie in iPhone Apps forum; ( verdwijnt na registratie ) Hoi, ik heb een klein probleempje en kon dit op het forum nergens vinden. Mocht het er toch staan, dan mijn excuses hiervoor en zal ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone apps en games > iPhone Apps
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 12-09-11, 10:28
jansenpam jansenpam is offline
• iOS 5.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2009
Berichten: 16
Standaard Verwijderde app blijft push-berichten sturen

Hoi, ik heb een klein probleempje en kon dit op het forum nergens vinden. Mocht het er toch staan, dan mijn excuses hiervoor en zal ik mijn zoek-skills gaan verbeteren. Beloofd!

Ik heb een app (happy park) ooit geinstalleerd en na hem een keer geopend te hebben kreeg ik elke dag rond half 4 een push dat 'de bezoekerd niet blij waren'. Aangezien het me toch niet zo leuk leek heb ik de app vervolgens weer verwijderd, maar nu krijg ik elke dag nog steeds het berichtje. Mijn vriendin heeft hetzelfde probleem met een andere app. Meer mensen die dit merken? En belangrijker voor mij: weet iemand een oplossing????
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 12-09-11, 11:12
XIII's schermafbeelding
XIII XIII is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 16.1
• iPadOS 16.1
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Jul 2009
Berichten: 10.082
Standaard

Contact opnemen met de ontwikkelaar?

Het lijkt er op dat jouw device nog in hun pushnotificatiedatabase staat.
__________________
We are one, but we are not the same... Talk to each other!
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
App die berichten kan sturen, maar wel 'veilig'. Dus geen what'sapp:) iphonedre iPhone Apps 6 07-01-11 22:48
Push berichten opslaan/verzamelen in lijst/app? borgqueenx Jailbreak apps en thema's 0 17-08-10 14:34
gmail exhange, verwijderde berichten komen wel in outlook stijnec iTunes 0 02-07-10 23:57

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 12:58.