//

Navigatie overzetten van 3GS naar 4S

Navigatie overzetten van 3GS naar 4S discussie in iPhone Navigatie forum; ( verdwijnt na registratie ) Komende week ontvang ik mijn nieuwe Iphone 4S met Vodafone als provider. Tot op heden heb ik de Iphone 3GS gebruikt eerst met T-Mobile en ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone apps en games > iPhone Navigatie
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 18-11-11, 09:16
Bennykuh Bennykuh is offline
• iOS 3.0.1
• 4.3.5
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2009
Berichten: 2
Standaard Navigatie overzetten van 3GS naar 4S

Komende week ontvang ik mijn nieuwe Iphone 4S met Vodafone als provider. Tot op heden heb ik de Iphone 3GS gebruikt eerst met T-Mobile en nu met een sim-onlyabonnement van Ben.

Ik ben in het bezit van de gratis variant van Navigon en deze werkt ook nog met mijn sim-onlyabonnement van Ben. Mijn vraag als ik een kopie in Itunes maak en deze overzet naar mijn nieuwe 4S kan ik dan nog steeds gebruik maken van de Navigon app.?
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 18-11-11, 09:55
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bennykuh Bekijk bericht
Ik ben in het bezit van de gratis variant van Navigon en deze werkt ook nog met mijn sim-onlyabonnement van Ben. Mijn vraag als ik een kopie in Itunes maak en deze overzet naar mijn nieuwe 4S kan ik dan nog steeds gebruik maken van de Navigon app.?
Zolang er een geldige T-Mobile (of Ben) SIM-kaart in die iPhone 4S zit kan je gebruik maken van de gratis T-Mobile Navigon app.

Navigon controleert op tijd en stond of je nog T-Mobile klant ben dmv. de SIM-kaart.
  #3  
Oud 18-11-11, 10:53
mrboolean's schermafbeelding
mrboolean mrboolean is offline
• iOS 14.5
• 12.4
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2011
Locatie: Rotterdam
Berichten: 260
Stuur een bericht via ICQ naar mrboolean
Standaard

Navigon heeft inderdaad een periodieke check om te kijken of je nog T-Mobile klant bent. Volgens de site gebeurt dit via de mobiele dataverbinding en minimaal een keer per maand. Misschien als je een keer per maand je BEN simkaart in je iPhone stopt voor de controle dat je dan nog gewoon de applicatie kan gebruiken. Of een prepaid simkaart als je het BEN abonnement niet meer hebt.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Probleem met agenda's overzetten van 3Gs naar 4s Empu Besar iPhone algemeen 1 04-11-11 08:32
video van pc overzetten naar iphone 3gs Ver$uZ Motorsport iTunes 1 20-01-11 23:16
Apps overzetten van 3gs naar 4? Es81 iPhone Apps 1 22-11-10 22:10

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 10:26.